בית המשפט האריך היום את הקפאת ההליכים לרשת האם JUMP עד ל-30 באוגוסט ■ JUMP היא גם הנושה הגדול ביותר של רשת האופנה IRIT, שהיקף חובותיה ל-JUMP עומד על כ-16 מיליון שקל
זאת לאחר שהצעת ההסדר, לרבות ההשקעה בילדותי כנגד הקצאת 72.5% ממניותיה, אושרו כדין ע"י כלל קבוצות הנושים
רשת ml מתחייבת לרכוש את פעילותה של JUMP תמורת 18 מיליון שקל, ומציעה להפעיל אותה בתקופת הביניים
מנהלת מו"מ גם לכניסה לאיטליה, פולין, יוון ושוויץ ■ חנכה חנות ראשונה בפורטו-ריקו ■ הזכיין בפורטו-ריקו, ג'ואל בנדר: "המשבר הכלכלי וסגירת עסקים יצרו הזדמנות לקבל פריים לוקיישן בקניונים"
מי שרוצה לחכות שהמחירים יירדו עוד צריך לקחת בחשבון כי לא בהכרח ימצא את המידה או הדגם המבוקשים ■ "גלובס" בדק היכן אפשר ליהנות ממבצעים שווים, כיצד ניתן למקסם את ההנחות, ומה כדאי לחפש בחנויות עודפים
עם זאת, חודש יוני התאפיין בהמשך בלימת מגמת ההאטה במכירות, ורשם ירידה נמוכה יותר מהממוצע במחצית הראשונה של השנה ■ קניון רמת-אביב הוביל במחצית הראשונה של השנה את הירידה במכירות - 15%
ישלם 5.2 מיליון שקל לנושים ■ חובות החברה עומדים על 7.8 מיליון שקל ■ בהתמחרות השתתפו גם הבעלים של רשת נעלי עמנואל
כך נקבע בהסדר טיעון עם משרד התמ"ת ■ מנכ"ל פוקס, הראל ויזל: "בתמ"ת תקועים עם חוקים מטומטמים מלפני 30 שנה. שר התמ"ת לא טרח לשמוע את רשתות האופנה, למרות שאנו מעסיקים יחד 6,000 עובדים במשק"
התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד
לפי ההסדר המתגבש, אברהם לבנת ירכוש את חלקה של גאון אחזקות ב-H&O ובחברת מגדלי ערבה, ואילו גאון אחזקות תרכוש את חלקו של לבנת בחברת המשביר לחקלאי באמצעות גאון סחר
גאון אחזקות ומשפחת לבנת יערכו כנראה תהליך התמחרות, שבסופו אחד מהם ירכוש אחזקותיו של השני ■ הערכות: שווי העסקה יעמוד על 40-60 מיליון שקל
הרשת כוללת 34 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים בארץ ועוד 3 סניפים בבולגריה ומולדובה
קרן פימי תזרים לקונספט שיווק 6 מיליון שקל, שיתווספו ל-45 מיליון שקל שכבר השקיעה בשנים האחרונות בחברה
לב לבייב מחזיק ב-19.7% בחברת האופנה ■ ניסיונה של הבת חגית, בת 22, מסתכם בייעוץ כלכלי בפירמת רואי החשבון דלויט ברייטמן אלמגור
החנות הראשונה של הרשת נפתחת בימים אלה בכפר-סבא ■ תפרון מייצרת עבור מותגים מובילים בעולם כגון ויקטוריה סיקרט, קלווין קליין, אמריקן איגל, גאפ, אברקרומבי, דולצ'ה וגאבנה, נייק, ריבוק ועוד
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
אופנהדוחות כספייםהפניקס גמאהראל ויזלכרטיסי אשראיפוקסקמעונאותקניוניםקניותקסטרו