רשתות שיווק

כתבות אחרונות

 
קניות בצל הקורונה בסניף יוחננוף בתל-אביב / צילום: כדיה לוי, גלובס

אחרי שנדחו בגלל דליפת המיקומים: כך יתנהלו בדיקות הקורונה ברשתות המזון

"נבצע כחצי מדגם של קופאיות וכחצי - של מבקרים רגילים", אומר פרופ' ברבש, המרכז מטעם מכון ויצמן את ההליך עם משרד הבריאות • מי שייקחו את הדגימות הם נציגי פיקוד העורף • דליפת המיקומים הביאה לחשש כי בעלי תסמינים יגיעו במיוחד ויגדילו את היקפי ההדבקה

שני מוזס 30.03.2020
פרופ' גבי ברבש / צילום: יוסי כהן

מדוע נדחה מיזם בדיקות הקורונה ברשתות השיווק? פרופ' ברבש מסביר

חלק מרשתות המזון הגדולות קיבלו היום הודעה כי משרד הבריאות צפוי להתחיל לבצע בדיקות קורונה בסניפיהן • ההודעה דלפה לתקשורת, והפיילוט הוקפא בינתיים • פרופ' גבי ברבש, המרכז מטעם מכון ויצמן את המיזם: "חששנו מנהירה לחנויות ששמן פורסם"

שני מוזס 29.03.2020

על רקע משבר הקורונה: מחסור בתירוש ברשתות השיווק

ספקיות תירוש, וביניהן יקב כרמל ויקב ירושלים, מתקשות לעמוד בהיקף ההזמנות מצד הרשתות, ועל כן החלו להגביל את ההקצאות עבור כל אחת מהן

שני מוזס 27.03.2020
פרש מרקט / צילום: תמר מצפי

פרשמרקט על השפעות משבר הקורונה על קמעונאיות המזון: "פעילות החברה לא נפגעה, יש גידול במכירות"

פרשמרקט, שהחלה להיסחר בבורסה ב-2019, פרסמה השבוע לראשונה כחברה ציבורית כי הרוויחה בשנה החולפת סך של 58 מיליון שקל • יחד עם פרסום הדוחות הודיעה הרשת חלוקת דיבידנד בהיקף 30 מיליון שקל

שני מוזס 26.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף

שתי חבילות ביצים לכל היותר: ההגבלות החדשות של שופרסל אונליין

על רקע העומסים החריגים: שופרסל מצמצמת את המגוון שלה באונליין ומטילה הגבלות על קניית מוצרי מזון מסוימים

שני מוזס 26.03.2020
קופאית ממוגנת בחנות נוחות  / צילום: שלומי יוסף, גלובס

ההנחיה החדשה לרשתות המזון: "לא יותר מארבעה אנשים לכל קופה"

ההנחיה החדשה הנוגעת לכל רשתות השיווק, כולל מזון ופארם, דורשת מהן לפעול "בכפוף לשמירה על מרחק של שני מטרים בין אנשים ומניעת צפיפות, כך שבכל עת לא ישהו בתוך החנות לקוחות ביחס של יותר מארבעה אנשים לכל קופה פעילה" • מנכ"ל ויקטורי: "אף אחד לא יוכל לעמוד בזה"

שני מוזס 25.03.2020
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
קמעונאות | בלעדי

אפקט הקורונה: שטראוס מדלגת על רשתות המזון, והיא לא היחידה

חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן

שני מוזס 24.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף
שופרסל | ראיון

"בשבוע אחד מכרנו באונליין בהיקפים גדולים יותר מהיקפי המכירות של רשת בינונית"

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן נמצא בינתיים בצד של המעטים שמרוויחים מהמשבר שפקד את המשק • בראיון ל"גלובס" הוא מתחייב לעשות הכול כדי להימנע מהעלאת מחירים, מפנה אצבע מאשימה כלפי החקלאים ובטוח שרשת הפארם שרכשה שופרסל תעבור לרווח עוד השנה

שני מוזס 22.03.2020
חוסר פסטה ברילה / צילום: שני מוזס, גלובס

חוסרים חריגים של מותג הפסטה האיטלקי ברילה ברשתות השיווק

קמעונאים ל"גלובס": "שסטוביץ סיפקה כמויות ענקיות של פסטה ברילה למספר קטן של רשתות, ולא השאירה לשאר השוק" • שסטוביץ בתגובה: "אנו עומדים בביקושים ופועלים במרץ להשלים את כל החוסרים"

שני מוזס 22.03.2020
סניף פרשמרקט / צילום: מצגת החברה

שמירה על מרחק וסימון מקומות לעמידה בקופות: אלה ההנחיות החדשות שרשתות השיווק קיבלו בסוף השבוע האחרון

הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות

שני מוזס 21.03.2020
קופאית ברשת המרכולים הגרמנית מטרו / צילום: רויטרס, Wolfgang Rattay

דעה: קו הקופות בסופרים הוא קו האש החדש

מי חשב, עד לאחרונה, על הקופאים והקופאיות בסופר כגיבורים, נכון? • לפתע אנו רואים את נותני השירות בסניפי קמעונאיות המזון, אשר מגיעים לעבודה כרגיל, כבעלי תפקיד בעל חשיבות עצומה להמשך החיים התקינים (יחסית)

צביקה ביידא 20.03.2020
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל / צילום: שלומי יוסף

שופרסל סוגרת את 2019 עם עלייה קלה ברווח הנקי

המכירות באינטרנט (שופרסל אונליין) הגיעו ל-15% מפעילות הקמעונאות, בעוד המותג הפרטי ממשיך לצמוח ומהווה כ-25% ממכירות רשת הסופרמרקטים

קובי ישעיהו 19.03.2020
רשת ויקטורי בסוף השבוע. גידול של 45% בשוק מוצרי הצריכה בשבוע האחרון  / צילום: בר לביא, גלובס
חברות מזון | ניתוח

מרוויחים ביד אחת ומפסידים בשנייה: כך משפיע משבר הקורונה על ספקיות המזון הגדולות

בעוד שרשתות השיווק והספקיות שלהן נהנות מצמיחה יוצאת דופן בהיקפי הקנייה של הקונים ברשתות ובאונליין, יש גם מי שמפסיד • היקף הפעילות של ספקיות המזון לענף ההסעדה והמלונאות, שמהווה חלק מהותי מהפעילות שלהן, נפגע בעשרות אחוזים

שני מוזס 19.03.2020
מבצעי קורונה / צילום: מיכל רז-חיימוביץ, גלובס

מנצלים את המצב להעלאת מחירים? המועצה לצרכנות יצאה לבדוק

האם חלק מהרשתות לא מצליחות להתאפק ומנצלות את משבר הקורונה? סיירת חירום מטעם המועצה לצרכנות צפויה לבדוק מדי יום כ-150 מוצרים נבחרים בעשרות סניפים ברשתות שיווק שונות

מיכל רז-חיימוביץ' 18.03.2020
צרכנים מחכים בתור לסופר/ צילום: דפי הירשפלד

חסינות ממפולת: ההתנפלות על סניפי רשתות המזון עושה טוב גם למניותיהן

שתיים מבין מניות הענף, ויקטורי ורמי לוי, רחוקות כעת פחות מ-10% מרמות השיא שקבעו השנה • אי.בי.אי: "על רקע העלייה המשמעותית בביקושים, עליית המחירים המתונה שנרשמה מתחילת השנה צפויה להתחזק"

אביב לוי 17.03.2020

   181920212223242526272829303132   

   נמצאו 1598 כתבות   |   עמוד 25 מתוך 100