לראשונה מזה קרוב לשנה וחצי, שוק המזון והמשקאות ירד בחודש שעבר ב-0.4%, בין היתר על רקע תזמון החגים • שטראוס, ספקית המזון השנייה בגודלה, יורדת במכירות אחרי חודשים ארוכים • שוק הטואלטיקה, לעומת זאת, נהנה מצמיחה של 4.6% • ניתוח "גלובס"
המוצר החדש יימכר במחיר נמוך יותר מזה של היולו הקיים, אך הוא יהיה יקר יותר ובמשקל נמוך יותר מזה של מילקי של שטראוס
כיום נמכרים בישראל חטיפים שונים מועשרי חלבון, אך לא קיימים בשוק מעדני שוקולד שמכילים חלבון • קטגוריית המוצרים מועשרי החלבון הפכה אטרקטיבית מאוד עבור המחלבות הגדולות
אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות
שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
טרה ירדה במכירות בכ-5% שהתבטאו באובדן של כ-4 מיליון שקל, זאת על אף שהעלתה בקיץ האחרון את מחירי המוצרים שלה שאינם בפיקוח - מהלך שאמור היה לתמוך בצמיחה • נתוני סטורנקסט מגלים כי המכירות הכספיות בשוק החלב גדלו בחודש שעבר בלמעלה מ-30 מיליון שקל • נתח השוק של תנובה ממשיך לרדת
שון קופלר, שמצטרף ליחידת השיווק של חטיבת הקפה של שטראוס בישראל, הוא האחיין של עפרה שטראוס, יו"ר החברה, ובנם של עירית שטראוס וליאון קופלר, בעלי רשת סופר-פארם • בעלי המניות אישרו את תנאי העסקתו, בעלות של 260 אלף שקל בשנה
מכירות שוק המזון והמשקאות גדלו בינואר 2019 בכ-5% לעומת החודש המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל • בניגוד למגמה בשוק, יפאורה יורדת בכ-8% במכירות הכספיות ומאבדת 12.5% בנתח השוק • בחודש שעבר חשף "גלובס" כי החברה נמצאת בסכסוך עם רשת "יש חסד" של שופרסל
רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום
אלי איצקין יסיים כהונה של 3 שנים במחלבות ויוחלף בתפקיד ע"י רענן קובלסקי, סמנכ"ל המכירות של שטראוס ישראל • בתקופתו של איצקין מחלבת שטראוס הובילה את הצמיחה בשוק החלב, נמנעה מעליית מחירים ופעלה להרחבת הייצור לקהלים מיוחדים שצורכים מוצרים נטולי לקטוז או גלוטן
השנה חל גידול של 4% בצריכה - גבוה ביותר מפי שניים מהגידול בשנת 2017 • תנובה והחברה המרכזית למשקאות קטנו ביחס למתחרות - לעומת שטראוס ואסם שגדלו • "גלובס" מנתח את המגמות הבולטות בשוק המזון ב-5 השנים האחרונות
מנכ"ל קבוצת שטראוס, גיורא בר-דעה, הודיע היום על סבב מינויים ראשון בצמרת הקבוצה מאז כניסתו לתפקיד ועל הקמת זרוע פעילות חדשה - צמיחה וחדשנות • שחר פלורנץ, ששימש בעשור האחרון סמנכ"ל הכספים של שטראוס, מונה לעמוד בראש הפעילות החדשה
שנת 2018 הייתה סוערת במשק החלב ובמהלכה העלו היצרניות הגדולות את המחירים • ניתוח "גלובס" לנתוני סטורנקסט מגלה שמוצרי החלב התייקרו ב-2018 בכ-4% - מה שאומר ששילמנו עוד 350 מיליון שקל לכמות דומה של מוצרים ביחס לשנת 2017
שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל
אחרי שענקיות מזון בעולם סימנו את קפה הפרימיום כצומח, גם קבוצת המזון השנייה בגודלה בישראל מסתערת על השוק • ל"גלובס" נודע כי החברה תשיק פעילות חדשה תחת המותג "BEANZ" ותציע מנוי חודשי לאספקת פולי קפה ומכונה עם שליח עד הבית • 80 כוסות קפה בחודש יעלו כ-145 שקל - 1.80 שקלים לכוס
יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד