העזיבה של שי אייזנברג מוסברת בחילוקי דעות אישיים ומקצועיים מול ויאוליה, שטוענת כי לא תהיה לכך כל השפעה לגבי ההתמודדות במכרז ■ [הרשמה לניוזלטר סביבה]
ההשקעה נאמדת ב-1.2 מיליארד שקל, לסלילת 14 ק"מ של כביש תלת-נתיבי עם 5 מחלפים
הפנייה של שפיר למשרדי האוצר והתחבורה נעשתה בתיאום עם בנק לאומי, שאמור לעמוד בראש קונסורציום המממנים לפרויקט
המחלוקת, הנמשכת מספר חודשים, מתייחסת לקטע האחרון באורך 600 מטר בנתיב, המתחבר לנתיבי איילון - שפיר ובנק לאומי, מממן הפרויקט, דרשו פיצוי על אפשרות שנהגים יסתננו חינם לנתיב כי בקטע לא ניתן להקים גדר הפרדה
זאת לאחר שדניה סיבוס החליטה לפרוש מהמכרז בנוסף, גם קבוצת אלקטרה-א.אהרנסון, החליטה שלא להגיש הצעה במכרז קודם לכן פרשו מהמכרז החברות הזרות בהן קולוסאה הספרדית
בהתאם לתנאי המכרז, 40% מרשת החלוקה יוקמו בשנתיים הקרובות ובשלב הראשון, הקבוצה תקים תשתיות חלוקה לגז טבעי בעבור לקוחות אסטרטגיים בתחומי התעשייה השונים
הסכם הזיכיון מאפשר לזכיינית הפרויקט לבצע שינויים בתכנון הכביש * מנהלת מו"מ עם לאומי והפועלים למימון הפרויקט
למרות המצב הביטחוני הוחלט שלא לדחות את הכנס שיתקיים בסמוך לבאר שבע הגשת מועמדות למכרז תהיה עד חודש פברואר 2009 עלות הקמת קריית ההדרכה נאמדת ב-2-3 מיליארד שקל
מופז נגד האוצר: מבקש מהממשלה לאשר את המשך ביצועו של קו הרכבת המהיר לירושלים
אלקטרהאשטרוםדוחות כספייםהפניקסהרכבת הקלהמכרזריכוזיות במשקשיכון ובינויתחבורה ציבוריתתשתיות