מדובר בגירסה טלוויזיונית לתוכנית הרדיו "הנבחרים" שמגיש בן-בסט, המשמש כיו"ר התאחדות תחנות הרדיו האזוריות ■ מדי שבוע מארח בן-בסט פוליטיקאים בתוכניתו ומחלץ מהם כותרות הנוגעות גם לתחום שבו הוא פועל
הטלוויזיה החינוכית תשיב למסך באוגוסט את הסדרות הקלאסיות שהיו ללהיט בקרב ילדי שנות ה-80, וזאת במטרה לחזק את רצועת הצהריים לילדים המשיגה נתוני רייטינג מוצלחים שבין 2.5% ל-3.9% בחודשי הקיץ
רכשה מחברת ענני תקשורת את הזכויות לשידור הסדרה "שווקים" בהגשת ישי גולן בערוצים הבינלאומיים שלה
התוכנית תשודר בארץ ב-31 ביולי, 6 ימים בלבד לאחר שידורה בארה"ב, וזאת במסגרת אסטרטגיית צמצום הפרשי השידור של סדרות הרכש המובילות בעולם
קודם כל תשאלו את עצמכם אם אתם אוהבים את זה, ויש עוד 4 שאלות נוספות שעליכם לבחון
CBS DRAMA הוא ערוץ קלאסיקות אמריקניות המשודר באירופה ■ המו"מ מתנהל באמצעות חברת EllaComm
וירג'יניה מאוסלר תציג בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 את משנתה באשר לבניית פורמט טלוויזיה מוצלח ■ בראיון ל"גלובס" היא מתייחסת לישראל כיצרנית פורמטים מקורית - אך מסבירה ממה כדאי למפיקים להיזהר
בעשור האחרון הבינה דנה שטרן, מנהלת הרכש של yes, כי ערוצי הסרטים אולי מביאים הכי הרבה צופים - אבל הסדרות הן אלה שמושכות מנויים חדשים ■ ל"גלובס" היא מספרת מהי סדרת הלהיט של yes ולמה האינטרנט הוא לא איום קיומי
גורמים בשוק מתרעמים על כך שגופי שידור ציבוריים מציעים הצעות כלכליות לא רציונליות ■ רשות השידור: "מדובר במוצר יוקרתי. אנחנו מקווים שהסדרה תצליח להחזיר צופים צעירים לערוץ 1"
הסדרה תופק ביוזמת הקרן החדשה לקולנוע ולטלוויזיה, בשיתוף התאחדות התעשיינים, משרד התמ"ת והטלוויזיה החינוכית, בעלות של 650 אלף דולר
הרהורים נוגים על גורלן של סדרות הטלוויזיה, בעקבות "עד החתונה" ו"הסופרנוס"
בנוסף להגבלת גיל הצפייה יובהר מהו אופי הפגיעה הפוטנציאלי ■ 3 הקטגוריות החדשות שיאופיינו יהיו: "מין ופורנוגרפיה", "אלימות ואכזריות" ו"חשש לעידוד עבריינות או שימוש בסמים מסוכנים"
בתום פסטיבל מיפ, חברת THE WIT בוחרת את הפורמטים שמהווים את הטרנדים השולטים בתעשיית הטלוויזיה - וקובעת מי ירוויח השנה ומי יישאר בחוץ ■ צפויים הרבה סלבס, ניו-מדיה, גאווה ישראלית וטירוף יפני
כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" ■ התוכנית, שתיקרא "הפרק הבא של אופרה", תעלה ככל הנראה לקראת סוף השנה
זאת כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" ■ בתוכנית הבידור והסאטירה של רשת הושקעו בין 100 ל-200 אלף דולר לפרק, אולם בשידורה השלישי היא רשמה רייטינג של פחות מ-17%
התוכנית מיועדת לעלות כבר בשבוע הבא, והקונספט יהיה בדומה לתוכנית רדיו ויושתת בעיקר על שיחות עם מאזינים והקדשות שירים וקליפים
HBONETFLIX (נטפליקס)ביקורת טלוויזיההפקות מקורטלוויזיהלי-אור אברבךסטרימינגקשת 12ריאליטיתאגיד השידור "כאן"