אובר בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
טראוויס קלאניק, ממייסדי אובר והמנכ"ל לשעבר / צילום: שו זאנג, רויטרס
מנכ"ל אובר לשעבר מקים קרן השקעות שתיצור מקומות עבודה
הקרן החדשה ממוקדת ביצירת מקומות עבודה בשם 10100 ■ מנכ"ל אובר לשעבר והמייסד השותף טרוויס קלאניק: "היום אני מכריז על הקמת הקרן שתהיה בית לאהבות, להשקעות, לרעיונות ולהימורים הגדולים שלי. היא תפקח על ההשקעות שלי למטרות רווח וגם על העבודה שלי ללא מטרת רווח"
  
 
מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי / צילום: רויטרסס
ווימו ואובר, שניהלו קרב משפטי עד לאחרונה, ישתפו פעולה?
ב-The Information דיווחו כי בכירים באובר, ובראשם המנכ"ל החדש דארה קוסרשהאי, מעוניינים בשיתוף-פעולה שיביא לכך שמשתמשים באובר יוכלו לעלות על מכוניות אוטונומיות של ווימו כשיזמינו נסיעה מהשירות
  
 
מוניות / צילום: ערן לם
אפליקציית רקסי רוצה לשנות את חוקי המשחק בתחום המוניות
האפליקציה החברתית תשמש כמנוע חיפוש, תחבר בין הנהג והנוסע באופן ישיר, לא תתווך ולא תגבה עמלות מהנהגים ■ הבעיה: אפשרות לסינון לא ראוי של נהגים ושל נוסעים וחוסר פיקוח על הנהגים
  
 
מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי / צילום: רויטרסס
‏מנכ"ל אובר צופה מסחור של מוניות מעופפות בעוד 5-10 שנים
במסגרת פורום משקיעים בטוקיו אמר דארה קוסרשהאי כי המכוניות המעופפות יהיו תחבורה ציבורית שמחיריה יהיו ברי-השגה ■ ההסעות האוויריות שבתכנון יהיו בין תחנות שהמרחקים ביניהם לא יעלו על 96.5 קילומטר בשל ההגבלות הנוכחיות של הסוללות
  
 
אובר מול מונית צהובה בניו-יורק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אובר חשפה נתונים כספיים: הפסד שנתי של 4.5 מיליארד דולר
אובר לא נסחרת בבורסה באופן ציבורי אך בחרה לשחרר למשקיעים ולציבור נתונים כספיים מסוימים ברבעונים האחרונים ■ הכנסות אובר עצמה ברבעון האחרון עלו ב-61% ל-2.22 מיליארד דולר לעומת הרבעון המקביל ב-2016
  
 
השקעה בהייטק/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
המשקיעים ניפחו את שווי חברות הטכנולוגיה - לא תמיד בצדק
מבול של כסף יורד על חברות הייטק מצידם של משקיעים בינלאומיים גדולים, שמחפשים כיום אפיק אטרקטיבי יותר מאגרות חוב ■ פרויקט מיוחד: עשור לריבית האפסית
  
 
טראוויס קלאניק, ממייסדי אובר והמנכ"ל לשעבר / צילום: שו זאנג, רויטרס
עכשיו זה רשמי: סופטבנק הוא בעל המניות הגדול ביותר באובר
המנכ"ל והמייסד לשעבר, טראוויס קלאניק, הרוויח באופן אישי מהעסקה כ-1.4 מיליארד דולר ■ עפ"י הדיווחים, העסקה בוצעה לפי שווי של 48 מיליארד דולר לחברת אובר
  
 
ליעד יצחק / דניאל שטרן יחצ
מווייז למרצדס: הישראלי שאחראי לפיתוחים בעולם הרכב החכם
ליעד יצחק החל את דרכו בווייז, המשיך להקמת מרכז מו"פ שנמכר לענקיות הרכב הגרמניות, ואחראי היום על פיתוח מערכות לייעול תפעול ציי רכב גדולים ■ לפי גורמים בענף, תחום התחבורה החכמה נחשב לאחד הענפים המתפתחים ביותר, שהיקף פעילותו יהגיע לכ-1.5 טריליון דולר עד 2030
  
 
טראוויס קלאניק/   צילום: רויטרס
מימושים באובר: מייסד החברה ימכור מניות ב-1.4 מיליארד דולר
טראוויס קלניק יממש 29% מהחזקותיו בחברה שייסד ■ גם GV מבית אלפאבית תמכור חלק משמעותי מהחזקותיה
  
 
נהג משתמש בישומון של אובר / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
הצד הפחות מוכר של הכלכלה השיתופית: אפליית צרכנים
האם חברות יפעלו למניעת אפליה כאשר לא ישתלם להן?
  
 
2017 / צילום: שאטרסטוק
מסכמים שנה בהייטק: 6 דרכים שבהן הטכנולוגיה שינתה אותנו
מובילאיי הפכה את עידן רבי לנהג רע, אושרית גן-אל השאירה בפיד רק חתולים, שיאומי לימדה את נתי יפת להתפשר, ויקי אוסלנדר פספסה את אובר - וגם את נפילתה, יסמין יבלונקו חזרה לכתוב בעט ונייר, ודור צח הצטרף לכת המיינדפולנס ■ דסק ההייטק מסכם את 2017
  
 
אובר מול מונית צהובה בניו-יורק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
סופטבנק צפויה לרכוש 15% ממניות אובר בהנחה משמעותית
לפי הדיווח, הסכום שלפיו יימכרו המניות משקף לאובר שווי של 48 מיליארד דולר בלבד - 30% פחות מהערכת השווי הקודמת של חברת הנסיעות, שעמדה על 70 מיליארד דולר
  
 
מונית אובר בלונדון / צילום: רויטרס
האיחוד האירופי: אובר היא חברת תחבורה - ולא שירות דיגיטלי
בית המשפט האירופי קבע כי אובר היא לא רק "מתווכת" בין נהגים לנוסעים ■ כעת החברה תיאלץ להתמודד עם תקנות פיקוח ב-28 מדינות
  
 
תחבורה שיתופית  / איור: עובדיה בנישו
דוח מיוחד: הייתם מכניסים זרים גמורים לאוטו?
הנהג הישראלי נהנה לקטר על הפקקים, אבל לרוב נוסע לבד לעבודה ■ למה מיזמי התחבורה השיתופית לא ממריאים, ולמה, בכל זאת, יש אור בקצה המנהרה ■ דוח G
  
 
מונית אובר בלונדון / צילום: רויטרס
השטח האפור של כלכלת השיתוף - ולמה אסור לעמוד בדרכה
מאבק נהגי המוניות באובר וחשש הקמעונאים מכניסת אמזון הם רק חלק מהסימנים לכך שהמדיניות הממשלתית לא עומדת בקצב הכלכלה החדשה ■ פרשנות
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
רשות ההגבלים מפרסמת להערות דוח על תחבורה שיתופית
מטיוטת הדוח עולה כי האסדרה הנהוגה בתחום שירותי התחבורה מגבילה את כמות ומגוון שירותי התחבורה, פוגעת בתחרות בענף ומונעת התפתחות של שירותי "תחבורה משתפת"
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 293 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988