באזילה (Buzzilla) בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
התוכניות המדוברות ברשת: "היכל התהילה" במקום השלישי
באזילה: "כוכב נולד" מתברגת ראשונה, "Glee" במקום השני ■ הוט הכניסה לטבלה המלאה של התוכניות המדוברות ברשת 9 תוכניות - לעומת שתי תוכניות של yes
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
תנו להם לעשן
ברשת כולם מסכימים: המגבלות על העישון הן עוד דרך להגדיל את הכנסות המדינה ממסים
הממשלה אישרה אתמול (א') סדרה של מגבלות חדשות על עישון, לרבות איסור לעשן ברציפים של תחנות אוטובוסים ורכבות, איסור על כל פרסום של מו...המשך
  
 
5 חודשים אחרי: האם חוק ההחזר הכספי הצליח?
עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש
  
 
התוכניות הכי מדוברות ברשת: "כוכב נולד" ו-"glee"
מדד התוכניות המדוברות בוחן את התהודה שהן יוצרות במדיה החברתית ובדיונים באינטרנט
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
צו איסור פרסום
ואז, אחרי שכל הרשת זמזמה, נכנס גולש לכתבה על סוריה וטיקבק את השם המפורש
בשבועיים האחרונים מתרוצצות ברשת שמועות על עבירת מין חמורה שביצע לכאורה אדם כלשה. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום בהוראת בית משפט השלו...המשך
  
 
Buzzilla גייסה מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר
עד כה התבססה החברה על הון עצמי ■ המשקיע הוא איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב ■ Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח תוכן אינטרנטי
  
 
"באמת שלא הייתם צריכים": מהן המתנות המועדפות לחג?
קדחת המתנות לפסח בעיצומה: מחקר שערכה Buzzilla מגלה כי רבים רואים בתרבות המתנות טרחה, מחפשים מתנות עם אמירה אישית ומעדיפים שוברים או פריטים שלא תופסים מקום
  
 
מחקר: מה נשים רוצות - ועל מה הן מדברות ביניהן ברשת?
"מחקר הנשים 2010" של באזילה, Saloona ו"גלובס" ניסה להבין מהשיח הנשי ברשת מה נשים רוצות, כמה הן מבינות בפיננסים ובטכנולוגיה, ומה עם הדילמה הנצחית של אימהות מול קריירה
  
 
עושה רעש: "עספור" - התוכנית הכי מדוברת ברשת בחודש אפריל
עפ"י חברת המחקר באזילה, באפריל התנהלו כ-2,600 שיחות על התוכנית המשודרת ב-HOT - זאת בהשוואה ל"ארץ נהדרת" שייצרה כ-1,600 שיחות ■ "מדובר בהוכחה כי המדיום שבו נצפית התוכנית אינו רלוונטי יותר"
  
 
לא רק בחנויות: הבאזז של H&M התפשט מהר ברשת
היקף השיחות ברשת סביב פתיחת חנות H&M בקניון עזריאלי היה גדול משמעותית מאשר סביב פתיחת GAP בירושלים או סביב פתיחת איקאה בראשל"צ
  
 
אתר תפוז וחברת ניטור השיחות באזילה משיקים שיתוף-פעולה
במסגרת המהלך המפרסמים יקבלו תקופת ניסיון חינם בכלי ניטור השיחה שמציעה באזילה, במטרה לבחון היכן מתנהלת עליהם השיחה ברשת ומה אומרים עליהם באינטרנט ■ היקף שיתוף-הפעולה נאמד בכ-200 אלף שקל
  
 
"מנהלי מותגים אוהבים להגיד: 'תעשה לי פייסבוק'"
6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות
  
 
תקציב היח"צ של נוקיה עובר מרני רהב לוגנר תקשורת ו-Buzzilla
העברת תיק יחסי הציבור של נוקיה ישראל למשרד יחסי ציבור חדש הינה חלק מתקנות SOX לגבי חברות ציבוריות הנדרשות לקיים מכרזים לגבי ספקים כל ארבע שנים
  
 
כולם מדברים על המשבר: עלייה חדה באזכורים של מונחים כלכליים ברשת
מבדיקה של אזכורים באינטרנט שערכה חברת Buzzilla עולה כי הבאזז העיקרי נע סביב המילים "חיסכון", "מיתון" ו"משבר"
  
 

<    123   

   נמצאו 46 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988