באזילה (Buzzilla)

כתבות אחרונות

 

לא שוכחים לזכור

ניתוח השיח הציבורי ברשת מגלה ששינוי נוסח תפילת "יזכור" פגע בעצב חשוף בעם ישראל

יואב פרידור 27.06.2011

מהם הנושאים החברתיים שמעסיקים את הגולשים בישראל?

מחקר שערכה Buzzilla עבור "גלובס" מגלה כי דווקא מאבק הרופאים הוא הנושא החברתי המדובר ביותר ברשת ב-3 החודשים האחרונים ■ במקום השני: המאבק לשחרור גלעד שליט

רועי ברק 06.06.2011

התוכניות המדוברות ברשת: "היכל התהילה" במקום השלישי

באזילה: "כוכב נולד" מתברגת ראשונה, "Glee" במקום השני ■ הוט הכניסה לטבלה המלאה של התוכניות המדוברות ברשת 9 תוכניות - לעומת שתי תוכניות של yes

רועי ברק 01.06.2011

תנו להם לעשן

ברשת כולם מסכימים: המגבלות על העישון הן עוד דרך להגדיל את הכנסות המדינה ממסים

יואב פרידור 30.05.2011

5 חודשים אחרי: האם חוק ההחזר הכספי הצליח?

עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש

מיכל רז-חיימוביץ' 23.05.2011

התוכניות הכי מדוברות ברשת: "כוכב נולד" ו-"glee"

מדד התוכניות המדוברות בוחן את התהודה שהן יוצרות במדיה החברתית ובדיונים באינטרנט

לי-אור אברבך 04.05.2011

צו איסור פרסום

ואז, אחרי שכל הרשת זמזמה, נכנס גולש לכתבה על סוריה וטיקבק את השם המפורש

יואב פרידור 02.05.2011

Buzzilla גייסה מיליון דולר לפי שווי של 20 מיליון דולר

עד כה התבססה החברה על הון עצמי ■ המשקיע הוא איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב ■ Buzzilla מתמחה בניטור וניתוח תוכן אינטרנטי

נועה פרג 27.04.2011

"באמת שלא הייתם צריכים": מהן המתנות המועדפות לחג?

קדחת המתנות לפסח בעיצומה: מחקר שערכה Buzzilla מגלה כי רבים רואים בתרבות המתנות טרחה, מחפשים מתנות עם אמירה אישית ומעדיפים שוברים או פריטים שלא תופסים מקום

מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2011

מחקר: מה נשים רוצות - ועל מה הן מדברות ביניהן ברשת?

"מחקר הנשים 2010" של באזילה, Saloona ו"גלובס" ניסה להבין מהשיח הנשי ברשת מה נשים רוצות, כמה הן מבינות בפיננסים ובטכנולוגיה, ומה עם הדילמה הנצחית של אימהות מול קריירה

אימי עירון 09.02.2011

עושה רעש: "עספור" - התוכנית הכי מדוברת ברשת בחודש אפריל

עפ"י חברת המחקר באזילה, באפריל התנהלו כ-2,600 שיחות על התוכנית המשודרת ב-HOT - זאת בהשוואה ל"ארץ נהדרת" שייצרה כ-1,600 שיחות ■ "מדובר בהוכחה כי המדיום שבו נצפית התוכנית אינו רלוונטי יותר"

נועה פרג 09.05.2010

לא רק בחנויות: הבאזז של H&M התפשט מהר ברשת

היקף השיחות ברשת סביב פתיחת חנות H&M בקניון עזריאלי היה גדול משמעותית מאשר סביב פתיחת GAP בירושלים או סביב פתיחת איקאה בראשל"צ

נועה פרג 25.03.2010

אתר תפוז וחברת ניטור השיחות באזילה משיקים שיתוף-פעולה

במסגרת המהלך המפרסמים יקבלו תקופת ניסיון חינם בכלי ניטור השיחה שמציעה באזילה, במטרה לבחון היכן מתנהלת עליהם השיחה ברשת ומה אומרים עליהם באינטרנט ■ היקף שיתוף-הפעולה נאמד בכ-200 אלף שקל

נועה פרג 15.03.2010

"מנהלי מותגים אוהבים להגיד: 'תעשה לי פייסבוק'"

6 שנים מאז הקמת פייסבוק ושנה מאז פריצת טוויטר לישראל, רוב משרדי הפרסום בארץ עדיין מפספסים את הפוטנציאל במדיה החברתית ■ מנכ"ל באזילה, המנטרת שיחות על מותגים ברשת, בטוח שכל זה עומד להשתנות

נועה פרג 16.02.2010

תקציב היח"צ של נוקיה עובר מרני רהב לוגנר תקשורת ו-Buzzilla

העברת תיק יחסי הציבור של נוקיה ישראל למשרד יחסי ציבור חדש הינה חלק מתקנות SOX לגבי חברות ציבוריות הנדרשות לקיים מכרזים לגבי ספקים כל ארבע שנים

שירות גלובס 02.02.2010

כולם מדברים על המשבר: עלייה חדה באזכורים של מונחים כלכליים ברשת

מבדיקה של אזכורים באינטרנט שערכה חברת Buzzilla עולה כי הבאזז העיקרי נע סביב המילים "חיסכון", "מיתון" ו"משבר"

נועה פרג 28.10.2008

   123   

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3