גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2019
פודטיים של הולנדיה/ צילום: אייל יצהר

מדעי החלום: מה תהיו מוכנים לעשות בשביל להגיע לשינה המושלמת

מקפסולות שמעודדות נמנום בעבודה ועד מיטות במאות אלפי שקלים - אין ספק שבני האדם יעשו הרבה בשביל להגיע לשינה האופטימלית • האם אנחנו נמצאים בדרך הנכונה, למה תמיד נצטרך לישון ומה יודעים היום חוקרי השינה שלא ידעו בעבר? דרור פויר בעקבות החלום המתוק

דרור פויר 06.04.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2019

סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט

גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2019

איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2019
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2019

גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2019

בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 820 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 52