גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
ילדים עם סמארטפון / צילום: Shutterstock

45% מהצעירים לא מרוצים מסיקור בעיותיהם בתקשורת

כך עולה מסקר, שנערך עבור פרויקט הצעירים הישראלי NET-MED, אשר יוצג בכנס שדרות לחברה וידידות ■ על פי הסקר, אתר YNET נתפס על-ידי הצעירים כמהימן ביותר לקבלת מידע חדשותי, ומיד אחריו ערוץ 2

לי-אור אברבך 19.11.2015

הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2015

9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2015

9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2015
קניות און ליין, צרכנות, נתח שוק עגלת קניות / צלם:  טינקסטוק

סקר המועצה לצרכנות: חשבתם שהצרכן לא פראייר? טעיתם

הסקר מגלה מודעות נמוכה לזכויות צרכניות ונכונות דלה לגלות מעורבות: כ-80% מהצרכנים לא השתתפו בהפגנה בנושא צרכנות, ו-61% מעולם לא השתתפו במחאה צרכנית ברשת

אפרת אהרוני 07.10.2015

הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2015
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2015
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי

הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2015

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2015

הפרסומת לבית החכם של בזק - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: זו הפעם השנייה שהפרסומת בכיכובו של גידי גוב מובילה את שני הדירוגים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2015

חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2015

האיום האיראני עבד: בזק - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-Huawei עם גל גדות נכנסה השבוע למדד, כנראה בשל הבאזז סביב גדות בתפקידה כ"וונדר וומן"

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2015

ד"ש מאיראן: הפרסומת לבזק הכי זכורה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הרקדניות של סופר-פארם שומרות על מקומן בפסגת הפרסומות האהובות גם השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2015

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 763 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 48