גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2015

הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2014

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2014

"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2014
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה

קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2014

קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2014

הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2014

32% מהישראלים: לחשוף פרטי בנקים כדי להילחם בהון השחור

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מגלה כי 64% מהציבור מאמינים שהבנק שומר על סודיות פרטי הבנק שלהם ■ עורכת הסקר: "הממצאים מדאיגים. הציבור הישראלי הרחב לא מבין עד כמה המידע זולג מהבנקים לרשויות החוק"

עירית אבישר 27.10.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2014
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2014

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2014

סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014

שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2014

סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014

   202122232425262728293031323334   

   נמצאו 766 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 48