גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2015

ההוצאה הממוצעת של ישראלי על ריהוט: 6,940 אלף שקל

כך עולה מסקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ■ 50% ציינו כי הם מעדיפים רהיטים מתוצרת הארץ

מיכל רז-חיימוביץ' 22.03.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2015

הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

סקר: 70% מהצרכנים נתקלו בשנה האחרונה בפגיעה צרכנית

סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מעלה כי הענף שנתפס ע"י הצרכנים כלא הוגן במיוחד הוא ענף התקשורת: אחד מתוך 3 צרכנים נתקל בחוסר הגינות מצד חברות סלולר, טלוויזיה, אינטרנט, טלפוניה ועוד

מיכל רז-חיימוביץ' 12.03.2015
קריירה, אבטלה, משכנתא / צילום: thinkstock

באיזו תדירות נשים בודקות את חשבון הבנק ומשלמות חשבונות?

נשים בודקות את מצב חשבון הבנק שלהן בתדירות נמוכה יותר מגברים, ומעורבותן בניהול הפיננסי של הבית פחותה יותר - כך לפי סקר מיוחד שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" ■ האם הסיבות לכך חברתיות?

מיכל רז-חיימוביץ' 08.03.2015

שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2015

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2015

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2015
רשות השידור בת"א / צילום: רון פז

רוב הישראלים לא יודעים מתי תתבטל אגרת רשות השידור

סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" מגלה כי כשליש מהישראלים לא יודעים אם האגרה בוטלה, 20% סבורים כי היא לא בוטלה ולא תתבטל, ו-15% בטוחים שהיא כבר בוטלה ■ אז מה הפלא שכל ישראלי עשירי הפסיק לשלם את האגרה?

אפרת אהרוני 10.02.2015

קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2015
מספר כניסות למדד לפי משרד פרסום-2014

באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014

הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2015

היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2015

קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2015
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: 80% הפסיקו לקנות לאחרונה מוצר מזון בגלל המחיר

סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום

אפרת אהרוני 14.01.2015

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 766 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 48