גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי האהובה; טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2016

אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2016
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2016

קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2016

9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2016
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף

קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק

ללא שינוי: הוט - הפרסומת הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2016
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק

קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2016

שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2016
קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; חלבה בארכה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2016
קמפיין ביטוח ישיר/ הדמיה בית פוסט מונואבולו

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - עדיין הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2016

סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2016

סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016

9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2016

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 765 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 48