הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
על פי הבדיקה, המצב בדרום חמור עוד יותר: 33% מתושבי הדרום צופים כי יאלצו לחרוג ממסגרת האשראי כתוצאה מהמצב הכלכלי בעקבות הלחימה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית
עם זאת, סקר המועצה לצרכנות מראה כי 59% עדיין לא רוכשים מותגים זולים יותר מאלה שנהגו לרכוש בעבר ■ הנשים ערניות יותר למחיר ■ מנכ"ל המועצה: "יוקר המחיה חוזר כמו בומרנג לעסקים שהפריזו במחירי מוצריהם"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל