גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: רוב הצרכנים לא יודעים מהם מוצרי המזון בפיקוח

הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.08.2014

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2014

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן

גיאוקרטוגרפיה: 1 מכל 7 צפוי לחרוג ממסגרת האשראי

על פי הבדיקה, המצב בדרום חמור עוד יותר: 33% מתושבי הדרום צופים כי יאלצו לחרוג ממסגרת האשראי כתוצאה מהמצב הכלכלי בעקבות הלחימה

שירות גלובס 30.07.2014

סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2014

הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2014

הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2014
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

70% מהצרכנים: המחירים הגבוהים גורמים לנו לקנות פחות

עם זאת, סקר המועצה לצרכנות מראה כי 59% עדיין לא רוכשים מותגים זולים יותר מאלה שנהגו לרכוש בעבר ■ הנשים ערניות יותר למחיר ■ מנכ"ל המועצה: "יוקר המחיה חוזר כמו בומרנג לעסקים שהפריזו במחירי מוצריהם"

מיכל רז-חיימוביץ' 11.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2014

עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2014

סקר הפרסומות: שקע ותקע הכי אהובים; קולה ZERO הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2014

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה

גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2014

בר רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2014

הפרסומות הזכורות והאהובות: קוקה-קולה האהובה; פוקס הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח

ענת ביין ליבוביץ 03.04.2014

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 766 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 48