גיאוקרטוגרפיה: השבוע נכנסו לטבלאות 3 פרסומות שונות שבהן מככבים ילדים
סקר גיאוקרטוגרפיה: 81% מהצרכנים מודעים לקיומן של תקנות ההחזר הכספי, וכ-57% מהצרכנים קיבלו בפועל החזר כספי בגין החזרת מוצרים
הפרסומת של נגב, שהובילה בשבוע שעבר את הזכורות, מובילה השבוע את האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר
עפ"י סקר גיאוקרטוגרפיה, 80% מהציבור קונים מדי פעם במכולות ובמינימרקטים ■ שיעור ההוצאה בחנויות הקטנות גבוה יחסית במרכז הארץ
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס לטבלאות 4 פרסומות שונות
עפ"י סקר גיאוקרטוגרפיה, 70% מהציבור בארץ גאים להיות תושבי היישוב שבו הם גרים ■ מה חושבים הישראלים כשאומרים להם "ירושלים" או "אילת" או "חדרה"?
הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לנתונים גבוהים לעומת הממוצע החצי-שנתי
עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר
גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל, עם כוכבי "הבורר" וג. יפית, רושמת את שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל במדד בשנתיים האחרונות
הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות