גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה נגד הכפלת הארנונה על דירות ריקות

ד"ר רינה דגני טענת שהמהלך שמקדמת עיריית תל אביב לא יעזור בפיתרון משבר הדיור ■ ״דירות ריקות לא ישתחררו להשכרה בתל-אביב כתוצאה מתוספת עלות"

אורי חודי 31.10.2011

מתניעים: הפרסומת ליונדאי - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה לפרסומת נמוכים יחסית לממוצע הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2011

האהדה לפרסומת של בזק גבוהה ב-30% מהממוצע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק מוביל השבוע את טבלאות הזכורות והאהובות ■ עם זאת, רמת הזכירות של הפרסומת נמוכה יחסית ■ קמפיין הורדת המחירים של תנובה - מקום שני בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2011

"למה אתה לא מתקשר מהבזק" - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: עוצמת האהדה לפרסומת של בזק גבוהה במיוחד, אך הזכירות נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011

גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת של הוט עם "ראש הממשלה"

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2011

מילקי - שוב הפרסומת הכי אהובה; שופרסל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2011

סקר: כ-80% מהפלסטינים מעוניינים בשיתוף פעולה עם ישראל

כך עולה מסקר מכון גיאוקרטוגרפיה שנערך לקראת הוועידה לשיתוף פעולה אזורי ■ בקרב תושבי ירדן ומרוקו, לעומת זאת, יורדת הנכונות בעשרות אחוזים

לילך ויסמן 05.09.2011

עקב פרשת מרגול: 28% מטילים ספק בתוצאות "כוכב נולד"

עם זאת, מסקר מיוחד ל"גלובס" עולה כי 43% לא שינו את דעתם בנושא בעקבות מעצרה של מרגלית צנעני ■ קשת: "הסקר מעיד כי מרבית הצופים דווקא מביעים אמון בתוצאות התוכנית"

רועי ברק 01.09.2011

גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת למילקי כובשת את הפסגה

גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי

יניב פוהורילס 01.09.2011

שבוע שני ברציפות: בזק בפסגת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2011

החללית המריאה: בזק בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2011

למרות הכול: 1.6 מיליון תיירים ביקרו בישראל מתחילת השנה

ממשיך הגידול בתיירות הנכנסת לישראל: עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ בחודש יולי לבדו הגיעו לישראל 274,000 מבקרים - ירידה של 2% לעומת יולי 2010

ענת שיחור-אהרונסון 10.08.2011

רכבת ההרים של בזק - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 04.08.2011

סקר: 35% מהציבור תופסים את הבנקים כלא הוגנים

עפ"י הסקר של גיאוקרטוגרפיה, רוב הישראלים סבורים כי רפורמת הבנקים פועלת בעיקר לטובת הבנקים ■ כמחצית מהנשאלים עדיין לא לגמרי מבינים את דוחות העמלות שהם מקבלים מהבנק

מיכל רז-חיימוביץ' 02.08.2011

דגני: "הביקושים לדירות צנחו ב-20% ביולי וימשיכו לרדת"

ניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, עוד לפני מחאת האוהלים: הפער גדל מאוד בין הביקוש בקרב האמידים לבין הקבוצה מעוטת ההכנסה ועומד על כ-260%

קובי ישעיהו 01.08.2011

הוט ופינוקיו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2011

   303132333435363738394041424344   

   נמצאו 767 כתבות   |   עמוד 37 מתוך 48