גיאוקרטוגרפיה: טורנדו ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות ■ הבלונים של פלאפון בראש הפרסומות הזכורות
מרבית המנהלים לא העלו שכר במהלך השנה האחרונה (64%) ולא חילקו דיבידנדים (78%) ■ כך עולה מסקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור המי"ל לקראת ועידת המנהלים שתתקיים שבוע הבא
פרופ' אבי דגני: כמיליון מנויי סלולר כבר עברו, 28% נוספים שוקלים ברצינות להתנייד ■ כ-7,000 עברו להוט מובייל, 15 אלף לגולן טלקום ו-80 אלף לרמי לוי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין רשם את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר מתחילת 2011
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: טל פרידמן מזניק את המשרד להגנת הסביבה לפסגת האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות
הסקר נערך ע"י חברת גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם מייצג של 500 נשאלים, על רקע ריבוי מעשי הרצח והאונס בשבועיים האחרונים
לאחר כחצי שנה, הפרסומת חוזרת לסבב נוסף באוויר ורושמת 19.6% אהדה ■ הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה והכי מושקעת השבוע
ד"ר רינה דגני: "מספר העסקאות שבוצעו ב-2011 ירד ל-86 אלף עסקאות; בשנת 2012 הירידה נמשכת"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק עם גידי גוב גבוהים משמעותית מיתר הפרסומות בטבלה, והם הגבוהים ביותר ב-5 החודשים האחרונים
הדיעה הרווחת בקרב יזמים היא שרוכשי דירות אינם מעוניינים לגור בכפיפה אחת עם שוכרי דירות ■ בסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה, אמרו 60% מרוכשי הדירות כי יהיו מוכנים לגור בפרויקט שמחצית מהדירות בו מיועדות להשכרה
אפקט המחאה החברתית: זינוק במספר הישראלים שחושבים שתוצרת מקומית יקרה יותר מתוצרת חו"ל ■ הכי אוהבים תוצרת הארץ: הערבים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור היא הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק במסגרת "האח הגדול" - הפרסומת הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, בכיכובם של גידי גוב ושלמה בראבא, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות הזכורות
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות