גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

מדד הביורוקרטיה: איזה משרד ממשלתי הכי ביורוקרטי בארץ?

לפי המדד שפירסם היום איגוד לשכות המסחר, ברבעון האחרון לא חל שיפור ברמת הביורוקרטיה במשרדים עימם בא המגזר העסקי במגע, אלא להיפך - נרשמה הרעה

יוסי ניסן 10.10.2010

סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה

הפרסומת לדיסקונט לא שודרה בשבועיים האחרונים, אך האהדה אליה גבוהה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2010

סקר הפרסומות - סיכום תש"ע: זוכרים את דביר, אוהבים את הבורר

גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2010

סקר: רוב הציבור לא מודע להגבלות המכס על קניות בדיוטי פרי

במועצה לצרכנות מספרים על אלפי ישראלים הנאלצים לשלם סכומי כסף גבוהים ובלתי מתוכננים, משום שלא היו מודעים למגבלות על הכמויות והסכומים הפטורים ממכס

אפרת אהרוני 21.09.2010

סקר הפרסומות: מגה בול ושופרסל דיל הכי זכורות - אבל לא אהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הבתים של תנובה חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2010

קמפיין מילקי עם אקי וסנדי - הפרסומת האהובה והזכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אקי אבני וסנדי בר, המשודרת זו הפעם השנייה, היא גם המושקעת ביותר השבוע

נורית שר-הדס 26.08.2010

גם השבוע: הפרסומת של HOT עם מרקו - האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של דמות האנימציה מרקו גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי

יניב פוהורילס 19.08.2010

הפרסומות הזכורות והאהובות: קמפיין החסכמים - האהוב ביותר

גיאוקרטורפיה: הפרסומת ל-HOT בכיכובו של מרקו היא הזכורה ביותר שבוע שלישי ברציפות

יניב פוהורילס 12.08.2010

הפרסומת של HOT עם מרקו - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השימוש בדמות של מרקו בפרסומת יצר חיבור, הזדהות ואמפטיה שהובילו לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים

יניב פוהורילס 05.08.2010

סקר הפרסומות: מרקו של HOT - האהובה; פלאפון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף מבחינה תקציבית

יניב פוהורילס 29.07.2010

גם השבוע: פלאפון - הפרסומת הכי זכורה; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט ממוקמת בפסגת סקר הפרסומות האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

יניב פוהורילס 22.07.2010

גיאוקרטוגרפיה: מיליון צרכנים רוצים לעבור למפעיל סלולר חדש

כך עולה מסקר שבוצע עבור המועצה לצרכנות ■ 54% תולים את הסיבה העיקרית למעבר האפשרי במחיר הגבוה שהם משלמים כיום לחברות הסלולר ■ ‏מנכ''ל המועצה לצרכנות: "רמת הקישוריות הגבוהה מנציחה את שיעבוד הצרכנים"

אפרת אהרוני 21.07.2010

פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיינים השבוע הושקעו כ-41.2 מיליון דולר ■ הפרסומת לבזק נכנסת לדירוג למרות שכלל לא שודרה

יניב פוהורילס 15.07.2010

שוב בפסגה: הפרסומת לדיסקונט - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא הזכורה ביותר כבר שבוע שלישי ברציפות, אך שיעורי הזכירה אליה ממשיכים לרדת

יניב פוהורילס 08.07.2010

בנק דיסקונט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של 1.3 מיליון דולר

יניב פוהורילס 01.07.2010

גיאוקרטוגרפיה: "הפאניקה המאפיינת את שוק הנדל"ן בישראל - אין לה אחיזה במציאות והיא מיותרת"

ד"ר רינה דגני: "אם בעבר היה מלאי הדירות בעיקר בידי הקבלנים, כיום הוא נמצא בחלקו הגדול בידי המשקיעים שבשנה וחצי האחרונות הפנו את ההון שבידיהם מהבורסה לנדל"ן" ■ "בתקופה הקרובה מלאי הדירות צפוי אף לעלות"

עינת פז-פרנקל 29.06.2010

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 44 מתוך 51