גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

גיאוקרטוגרפיה: ערך הנכסים סמוך למגדלים בת"א זינק ב-64%

בסביבות מגדל בארי-נהרדעא עלו מחירי הדירות בעשור האחרון ב-64% ■ המחקר הוצג לאחרונה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במהלך דיון בהתנגדויות להקמת מגדל מגורים בן 22 קומות במרכז נתניה

עינת פז-פרנקל 01.03.2010

הבורר חוזר: הפרסומת של HOT בראש דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין- לובוביץ' 25.02.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2010

הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 11.02.2010

גיאוקרטוגרפיה: מחיר ממוצע לחדר במרכז ת"א - 540 אלף שקל

מניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני עולה כי בשכונת נווה-שאנן צפויים מחירי הדירות להכפיל עצמם בעשור הקרוב ■ מחירי הדירות בת"א עלו ב-46% בעשור האחרון ■ "בחלק מהשכונות הפוטנציאל טרם מוצה"

עינת פז-פרנקל 07.02.2010

סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

נורית שר הדס 28.01.2010

49% מהמנהלים הבכירים במשק: שכר המנהלים בארץ גבוה מדי

סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה: 58% מהמנהלים מאמינים שלתקשורת יש השפעה על מקבלי החלטות במשק (משרד האוצר, בנק ישראל) בתהליך קבלת ההחלטות ■ 59% סבורים כי המשק הישראלי יצא מהמשבר הכלכלי

יוסי ניסן 24.01.2010

סקר הפרסומות: yes הכי אהובה, HOT הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הפרעונים של yes היא האהובה ביותר למרות שכלל לא שודרה השבוע ■ פרסומת "הבורר" של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2010

בשבוע הראשון באוויר: הפרסומת ל-HOT עם איבגי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית - הזכורה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2010

הפרסומת ליוגורט מולר של טרה - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2010

בעולם בונים ירוק - ובישראל רק 16% שמעו על בנייה ירוקה

כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה ■ ניתן להפחית את צריכת החשמל של משקי-בית בכ-10%-15%, שהם כ-5% מפליטת גזי החממה בישראל, אם תהיה יותר מודעות לנושא

עינת פז-פרנקל 06.01.2010

סקר גיאוקרטוגרפיה: 82% אינם חוששים לאבד את משרתם

מדד התעסוקה גלובס-שמר: 74% לא יעזבו את מקום עבודתם מיוזמתם ■ 37% מאמינים שבמהלך השנה יתפנו יותר משרות ■ רק 31% יבקשו העלאת שכר בינואר ■ 43% מהעובדים הלא מאוגדים היו רוצים להצטרף להסתדרות

ספיר פרץ 05.01.2010

מדד הפרסומות הזכורות והאהובות חוזר לימי חמישי

פינה המציגה את הפרסומות הזוכות תשודר בתוכנית "מה קורה" בערוץ 2 בימי חמישי בשעה 22:40

שירות גלובס 04.01.2010

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 46 מתוך 51