גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%
בסביבות מגדל בארי-נהרדעא עלו מחירי הדירות בעשור האחרון ב-64% ■ המחקר הוצג לאחרונה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במהלך דיון בהתנגדויות להקמת מגדל מגורים בן 22 קומות במרכז נתניה
הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
מניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני עולה כי בשכונת נווה-שאנן צפויים מחירי הדירות להכפיל עצמם בעשור הקרוב ■ מחירי הדירות בת"א עלו ב-46% בעשור האחרון ■ "בחלק מהשכונות הפוטנציאל טרם מוצה"
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה: 58% מהמנהלים מאמינים שלתקשורת יש השפעה על מקבלי החלטות במשק (משרד האוצר, בנק ישראל) בתהליך קבלת ההחלטות ■ 59% סבורים כי המשק הישראלי יצא מהמשבר הכלכלי
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הפרעונים של yes היא האהובה ביותר למרות שכלל לא שודרה השבוע ■ פרסומת "הבורר" של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי בריאות כללית באמצעות ג. יפית - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות
כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה ■ ניתן להפחית את צריכת החשמל של משקי-בית בכ-10%-15%, שהם כ-5% מפליטת גזי החממה בישראל, אם תהיה יותר מודעות לנושא
מדד התעסוקה גלובס-שמר: 74% לא יעזבו את מקום עבודתם מיוזמתם ■ 37% מאמינים שבמהלך השנה יתפנו יותר משרות ■ רק 31% יבקשו העלאת שכר בינואר ■ 43% מהעובדים הלא מאוגדים היו רוצים להצטרף להסתדרות
פינה המציגה את הפרסומות הזוכות תשודר בתוכנית "מה קורה" בערוץ 2 בימי חמישי בשעה 22:40
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות