לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שופרסל נהנית מהנאמנות הגבוהה ביותר (76%) מבין רשתות השיווק ■ אחריה בפער קטן: מגה (75%) וחצי חינם (74%) ■ הנאמנות הנמוכה יותר נרשמה לטיב טעם (59%)
גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות
הסקר נערך עבור "גלובס" ומשרד עורכי-הדין אריאל שמר ושות' ■ עוד עולה מהסקר כי 80% מאמינים שהמצב הכלכלי יורע, ו-55% עדיין מרגישים בטוחים בעבודתם ■ תנאיהם של 35% הורעו בשלושת החודשים האחרונים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות
שטח המשרד והמחיר למ"ר ירד בממוצע ב-15% תוך שנה; ירידה בכמות השטחים המושכרים ובתקופת ההשכרה
כך עולה מסקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור עמותת "מטב" ■ רוב הנשאלים, 34.7%, שאמרו כי הם מעדיפים להמשיך להתגורר בבית העידו כי העדפתם זו הנה "מתוך הרגל"
גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה
ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, במאמר מיוחד למוסף הנדל"ן של "גלובס" על כל השיבושים הנדל"ניים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ■ עוד שיבוש: עפ"י הלמ"ס, שליש מהציבור בישראל מחזיק גם בדירה להשקעה מלבד דירת מגורים ■ קריאה לעדכון המתודולוגיה שבה משתמשת הלמ"ס
גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: 6 פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות השבוע גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות
עם זאת, האכזבה משוק ההון גרמה לעלייה בביקוש לדירות להשקעה למרות הצהרות הקבלנים, 2009 תסתיים כנראה בירידה חדה בביקושים לדירות החדשות: פחות מ-80 אלף עסקאות, לעומת 98.3 אלף עסקאות ב-2007 ו-93.7 אלף עסקאות ב-2008
כך עולה מסקר שערך מכון "גיאוקרטוגרפיה" רק 25.5% מהקבוצה השנייה ספגו הרעת תנאים, לעומת 40.6% מהמשתכרים עד 7,000 שקל
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות