גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

למרות המחירים הנמוכים: הנאמנות לרמי לוי נמוכה יחסית

לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שופרסל נהנית מהנאמנות הגבוהה ביותר (76%) מבין רשתות השיווק ■ אחריה בפער קטן: מגה (75%) וחצי חינם (74%) ■ הנאמנות הנמוכה יותר נרשמה לטיב טעם (59%)

אילנית חיות 28.06.2009

הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי ממשיכה להוביל את טבלת הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

פרסומת "הקדמונים" של yes - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2009

גיאוקרטוגרפיה: 22% עובדים בישראל ספגו קיצוץ ממוצע של 13% בשכרם; עובדי המגזר הציבורי ספגו הקיצוץ הקטן ביותר

הסקר נערך עבור "גלובס" ומשרד עורכי-הדין אריאל שמר ושות' ■ עוד עולה מהסקר כי 80% מאמינים שהמצב הכלכלי יורע, ו-55% עדיין מרגישים בטוחים בעבודתם ■ תנאיהם של 35% הורעו בשלושת החודשים האחרונים

ספיר פרץ 17.06.2009

הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2009

גיאוקרטוגרפיה: 9% מהיצע המשרדים בתל אביב מקורו בשכירות משנה

שטח המשרד והמחיר למ"ר ירד בממוצע ב-15% תוך שנה; ירידה בכמות השטחים המושכרים ובתקופת ההשכרה

מיכל מרגלית 14.06.2009

כ-80% מהקשישים בישראל מעדיפים להישאר לגור בביתם על פני המעבר לדיור מוגן

כך עולה מסקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור עמותת "מטב" ■ רוב הנשאלים, 34.7%, שאמרו כי הם מעדיפים להמשיך להתגורר בבית העידו כי העדפתם זו הנה "מתוך הרגל"

רן רימון 08.06.2009

סלקום ממשיכה לצעוד בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2009

גיאוקרטוגרפיה: מחירי הדירות בדיווחי הלמ"ס נמוכים מבפועל ו-50% מהדירות החדשות "נשכחות" בדיווח

ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, במאמר מיוחד למוסף הנדל"ן של "גלובס" על כל השיבושים הנדל"ניים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ■ עוד שיבוש: עפ"י הלמ"ס, שליש מהציבור בישראל מחזיק גם בדירה להשקעה מלבד דירת מגורים ■ קריאה לעדכון המתודולוגיה שבה משתמשת הלמ"ס

מוסף הנדל"ן 07.06.2009

הפנקיסטית של סלקום כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2009

התאחדות התעשיינים: בשנה האחרונה חלה ירידה של 0.6% בהוצאות משפחה על מזון

משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות

‎‎מירב אנקורי‏ 19.05.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: פלאפון והצדפות באמצעות אדלר-חומסקי

קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2009

הפרסומת ליופלה YYY - בראש טבלת הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות השבוע גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2009

גיאוקרטוגרפיה: הציבור מוכן לשלם השנה על דירה עד 650 אלף ש' - ירידה של 7%-8% לעומת 2008

עם זאת, האכזבה משוק ההון גרמה לעלייה בביקוש לדירות להשקעה ; למרות הצהרות הקבלנים, 2009 תסתיים כנראה בירידה חדה בביקושים לדירות החדשות: פחות מ-80 אלף עסקאות, לעומת 98.3 אלף עסקאות ב-2007 ו-93.7 אלף עסקאות ב-2008

אריאל רוזנברג 07.05.2009

רוב המפוטרים - מעל גיל 35 המשתכרים מתחת ל-7,000 ש' נטו; הכי פחות נפגעים - צעירים שמרוויחים יותר מ-10,000 ש' נטו

כך עולה מסקר שערך מכון "גיאוקרטוגרפיה" ; רק 25.5% מהקבוצה השנייה ספגו הרעת תנאים, לעומת 40.6% מהמשתכרים עד 7,000 שקל

ספיר פרץ 27.04.2009

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 49 מתוך 51