גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

ד"ר דגני: שדרוג התחבורה הציבורית יפוצץ בועת הנדל"ן

יו"ר גיאוקרטוגרפיה: קיצור זמני הנסיעות בת"א ומחוצה לה יעודדו את הציבור לחפש פתרונות דיור בערים נוספות ■ זמני הנסיעות הארוכים מגולמים בהפסד שנתי של 3 מיליארד שקל

גיא קצוביץ' 04.04.2011

קמפיין מגה בול עם ויקי קנפו - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה

יניב מגל 31.03.2011

האפקט של ארז ועלמה: הפרסומת לבנק הפועלים - הכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל בכיכובם של אלי ומריאנו ממשיכה להיות הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2011

סקר הפרסומות: פלאפון - הכי זכורה; הדואר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2011

44% מעדיפים לקבל שיחת טלפון מאראלה מהפיס על פני בן-הזוג

סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם

יוסי ניסן 16.03.2011

סקר משרד האוצר: איזה כרטיס אשראי הכי יקר בישראל?

עמלת הסליקה לבתי עסק הנגבית בכרטיסי דיינרס - 2.45% - היא הגבוהה ביותר בארץ ■ התוצאות סותרות את הטענה כי ישראכרט מפעילה כוח מונופוליסטי בכרטיסה

עירן פאר 14.03.2011

"רעידת אדמה בגוש דן תסכן נכסי נדל"ן בשווי טריליון שקל"

מחקר של פרופ' אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה: חברות הביטוח לא יעמדו בתשלום הפיצויים בעקבות רעידת אדמה ■ רעידת אדמה באזור ת"א ורשל"צ תסכן נכסי נדל"ן בשווי 324 מיליארד ש'

טל מויסה 14.03.2011

נשנושי הקוטג' של תנובה - בראש טבלת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2011

משלמים על עצלנות: כמיליארד שקל בשנה על טעויות בחשבון

סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות

אפרת אהרוני 07.03.2011

הפרסומת של מי עדן עם חיים כהן - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2011

בפעם השלישית: הפרסומת לבנק הבינלאומי - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של אסי כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2011

הפרסומת החדשה של הבינלאומי: הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

40% מהצרכנים לא קוראים את תוויות המזון על האריזות

כך מגלה סקר המועצה לצרכנות והאגודה לבריאות הציבור, שהציגו היום בכנסת מדריך חדש לסימוני מזון ■ 10% לא מבינים את התוויות, אחרים מתעניינים בקלוריות ובתאריך התפוגה

אפרת אהרוני 24.01.2011

סקר: אחד מכל 5 נהגים הודה כי נסע השנה ברמזור אדום

עפ"י הסקר, 69% מהציבור נחשפו לנהג שנסע ברמזור אדום ■ מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב: "כניסת נהגים לצומת ברמזור אדום הפכה לבעיה לאומית הגובה מחיר דמים יקר"

ארז וולברג 24.01.2011

סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה, הבנק הבינלאומי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2011

   323334353637383940414243444546   

   נמצאו 768 כתבות   |   עמוד 39 מתוך 48