גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק מוביל השבוע את טבלאות הזכורות והאהובות ■ עם זאת, רמת הזכירות של הפרסומת נמוכה יחסית ■ קמפיין הורדת המחירים של תנובה - מקום שני בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: עוצמת האהדה לפרסומת של בזק גבוהה במיוחד, אך הזכירות נמוכה יחסית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים
גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
כך עולה מסקר מכון גיאוקרטוגרפיה שנערך לקראת הוועידה לשיתוף פעולה אזורי ■ בקרב תושבי ירדן ומרוקו, לעומת זאת, יורדת הנכונות בעשרות אחוזים
עם זאת, מסקר מיוחד ל"גלובס" עולה כי 43% לא שינו את דעתם בנושא בעקבות מעצרה של מרגלית צנעני ■ קשת: "הסקר מעיד כי מרבית הצופים דווקא מביעים אמון בתוצאות התוכנית"
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות
ממשיך הגידול בתיירות הנכנסת לישראל: עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ בחודש יולי לבדו הגיעו לישראל 274,000 מבקרים - ירידה של 2% לעומת יולי 2010
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע
עפ"י הסקר של גיאוקרטוגרפיה, רוב הישראלים סבורים כי רפורמת הבנקים פועלת בעיקר לטובת הבנקים ■ כמחצית מהנשאלים עדיין לא לגמרי מבינים את דוחות העמלות שהם מקבלים מהבנק
ניתוח כלכלי שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"לית גיאוקרטוגרפיה, עוד לפני מחאת האוהלים: הפער גדל מאוד בין הביקוש בקרב האמידים לבין הקבוצה מעוטת ההכנסה ועומד על כ-260%
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק הפועלים והבינלאומי ממשיכות להופיע במדד הפרסומות, וזאת למרות שלא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes עלה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות