גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: 59% מהזוגות הצעירים במגזר החרדי מסוגלים לרכוש דירה רק בפחות מ-750 אלף שקל ■ רק 3% יכולים להרשות לעצמם לרכוש בדירה ביותר מ-2 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
סקר של גיאוקרטוגרפיה על רקע כוונת על הממשלה לאשר את חוק האברכים להבטחת הכנסה לחרדים: 63% קובעים - המדינה צריכה להעניק לכל סטודנט סיוע ממשלתי זהה לזה שמקבל אברך
סקר המועצה לצרכנות מגלה עוד כי רק אחד מכל 5 ישראלים יכול להרשות לעצמו לרכוש ביטוח רפואי פרטי הכולל תרופות מצילות חיים וניתוחים בחו"ל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות והאהדה לפרסומת של HOT עם כוכבי "עספור" גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של HOT משתמש במתכון מנצח - שימוש בדמויות מסדרות אהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות