גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

דביר עולה לפסגה: מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2011

איזה פרזנטור אהוב יותר - דביר בנדק או אסי כהן?

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2011

שבוע רביעי: הפרסומת לבנק הבינלאומי - האהובה והזכורה ביותר

הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2010

פעם שלישית ברציפות: הפרסומת לבנק הבינלאומי - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2010

שבוע שני ברציפות: הפרסומת לבינלאומי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות

יניב מגל 09.12.2010

אסי כהן והבנק הבינלאומי - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2010

סקר: בכמה הזוגות הצעירים החרדים מסוגלים לרכוש דירה?

גיאוקרטוגרפיה: 59% מהזוגות הצעירים במגזר החרדי מסוגלים לרכוש דירה רק בפחות מ-750 אלף שקל ■ רק 3% יכולים להרשות לעצמם לרכוש בדירה ביותר מ-2 מיליון שקל

יוסי ניסן 01.12.2010

קרב הוופלות של עלית - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2010

סקר הפרסומות: מרקו שומר את HOT בראש הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2010

רוב הציבור הכריע: יש להשוות התמיכה לסטודנטים ואברכים

סקר של גיאוקרטוגרפיה על רקע כוונת על הממשלה לאשר את חוק האברכים להבטחת הכנסה לחרדים: 63% קובעים - המדינה צריכה להעניק לכל סטודנט סיוע ממשלתי זהה לזה שמקבל אברך

יוסי ניסן 17.11.2010

סקר: רק 14% מהצרכנים יודעים לאילו טיפולים רפואיים הם זכאים

סקר המועצה לצרכנות מגלה עוד כי רק אחד מכל 5 ישראלים יכול להרשות לעצמו לרכוש ביטוח רפואי פרטי הכולל תרופות מצילות חיים וניתוחים בחו"ל

אפרת אהרוני 15.11.2010

עוד שבוע בפסגה: הפרסומת של HOT - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2010

שבוע שלישי ברציפות: HOT - הפרסומת הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות והאהדה לפרסומת של HOT עם כוכבי "עספור" גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2010

פעם נוספת: הפרסומת ל-HOT עם עוז זהבי - הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2010

הפרסומת ל-HOT עם כוכבי "עספור": הזכורה ואהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של HOT משתמש במתכון מנצח - שימוש בדמויות מסדרות אהובות

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2010

סקר הפרסומות: טרה - הכי זכורה השבוע; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2010

   363738394041424344454647484950   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 43 מתוך 51