גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

מהפך: סלקום הדיחה את פלאפון מראשות טבלת הפרסומות הזכורות

הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2009

שבוע חמישי ברציפות: פלאפון בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה ; למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה

יניב פוהורילס 12.04.2009

סרטון חיבור היבשות של פלאפון מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרטון ההשקה של פלאפון, כובש את הבמה סרטון ההמשך

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 05.04.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון ואדלר-חומסקי נשארים בצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות ; הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

שבוע שני ברציפות: פלאפון מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 מתוך 10 הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע הן פרסומות הנכללות ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

בשבוע הראשון באוויר: הפרסומות לרשת החדשה של פלאפון - בראש הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: מזה כחודשיים, הפרסומות המתמקמות במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר הן פרסומות של חברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2009

גיאוקרטוגרפיה: 56% מהצרכנים צמצמו את הוצאותיהם עקב המשבר הכלכלי

מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום ; 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר

אורלי פלג-מזרחי‏ 08.03.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: קמפיין "הזמנה למסיבה" של סלקום

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום דוחקת את אורנג' מראש טבלת הפרסומות הזכורות - אך לא מראש האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2009

שבוע שלישי ברציפות: פרסומת הדובים של אורנג' בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג' ממוקמת בראש הדירוג למרות שאינה משודרת כבר שבועיים ; במקום השני - הפרסומת של מקדולנד'ס לתפריט ב-10 שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2009

שבוע שני ברציפות: קמפיין הדובים של פרטנר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ללאומי קארד ממוקמת במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות, והפרסומת של דיסקונט שנייה בדירוג האהובות

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2009

פרסומת הדובים של פרטנר - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השבוע הוגדל באופן משמעותי מספר המופעים של הפרסומת של פרטנר ביחס לשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2009

ויסוצקי ופרטנר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרטנר מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות עם 10.6% זכירות ; ויסוצקי בראש דירוג הפרסומות האהובות עם 22.6% אהדה

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2009

רינה דגני בעקבות ממצאי גיאוקרטוגרפיה: "מחפשי הדירות חוזרים לשוק; למי שיציע עכשיו את דירתו ב-10% הנחה יש סיכוי טוב למכור בהקדם"

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה: "בחודשיים-שלושה האחרונים חלה ירידה של כ-25%-30% במספר המתעניינים בשוק הדיור בהשוואה לחודשים ספטמבר-אוקטובר. בחודש הקרוב, כמחציתם צפויים לחזור לבדוק מה קורה בשוק" ; "הציבור מצפה להורדת מחירים של כ-15%, וברמה כזו של מחירים מגמת העצירה הקיימת היום בעסקאות בשוק הנדל"ן עשויה להיבלם"

אריאל רוזנברג‏ 04.02.2009

אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע: הדובים של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאורנג', תחת הסלוגן "יחד הכל מתחבר", היתה המושקעת ביותר בזמן מדיה ; 3 פרסומות שאינן משודרות בפועל - דיסקונט, שטראוס ו-yes - הצליחו להיכנס השבוע לטבלאות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2009

ירדה מהאוויר ועדיין מובילה: הפרסומת של דיסקונט ומודי בר-און - הזכורה ואהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: השבוע נרשמה ירידה משמעותית במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ; הפרסומת לאלרין - מקום שני בדירוג האהובות

אורי רודריגז-גרסיא 15.01.2009

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 50 מתוך 51