גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט חוזרת לאוויר, ורמת האהדה אליה ניכרת בכל המגזרים
גיאוקרטוגרפיה: על רקע משבר הקוטג', תנובה היא יצרנית החלב היחידה שמעלה השבוע קמפיין
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה אהודה פחות בקרב צעירים שלא הכירו אותה בעבר
רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: בעלי הדירות היקרות עוברים ל"מצב המתנה" ■ ע"פ דגני: ביולי יהיו מוכנים הרוכשים לשלם כ-5% פחות על דירה, בהשוואה לממוצע סכום הרכישה בסוף 2010
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות
ממחקר שהוכן לקראת הדיון בהארכת הרישיון עולה כי 51% מהמגזר הרוסי בישראל צופים בערוץ 9 ■ יותר ממחצית צופים בחדשות הערוץ מדי יום
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג האהובות נמצאת הפרסומת של ארגון אל"ה לעידוד המיחזור
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור מכללת נתניה: זירוז הליכי התכנון בתוכנית ה"סופרטנקר" של נתניהו יעלה את מפלס השחיתות ■ הפוליטיקאים יכולים להירגע: 60% סבורים כי בועת הנדל"ן לא תשפיע על ההצבעה בבחירות ■ 76% מהציבור: לא שוקלים לבטח הדירה נגד רעידת אדמה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
יו"ר גיאוקרטוגרפיה: קיצור זמני הנסיעות בת"א ומחוצה לה יעודדו את הציבור לחפש פתרונות דיור בערים נוספות ■ זמני הנסיעות הארוכים מגולמים בהפסד שנתי של 3 מיליארד שקל
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל בכיכובם של אלי ומריאנו ממשיכה להיות הכי אהובה
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות