גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

ההוצאה החודשית על ירקות ופירות: 345 שקל בממוצע

‎‎כך לפי סקר גיאורקטוגרפיה עבור אגרקסקו ■ כשני שלישים מהישראלים מעדיפים לקנות ברשתות השיווק, וכ-44% קונים בתדירות כזו או אחרת תוצרת אורגנית‏

‎‎אפרת אהרוני‏ 13.01.2014

הפרסומת של סלקום שוב הכי אהובה; סופר-פארם - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום הכי אהובה זה השבוע השלישי ברציפות ■ הפרסומת לשוש מדורגת בפעם השביעית, אף שאינה משודרת יותר מחודש

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2014

שוב: הפרסומת הסנטימנטלית לסלקום - האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום מדורגת שבוע שני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות ■ הפרסומת ל"שוש" עדיין מדורגת אף שכבר אינה משודרת

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2014

הזכורות והאהובות: קמפיין הגננת של סלקום - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין עלה לאוויר לראשונה לפני כשלוש שנים רק באינטרנט ובקולנוע, ולמרות שלא שודר בטלוויזיה כבש גם אז את ראש הטבלאות ■ קמפיין בזק מוביל השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2013

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה; שוש - עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לחטיף שוש מובילה את דירוג הזכורות זה השבוע הרביעי ברצף, אף שכבר אינה משודרת ■ קמפיין הוט הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2013

העם דווקא כן החליט עליה: הפרסומת ל"שוש" - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2013

סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המובילות השבוע רושמות נתונים נמוכים מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2013

הפרסומת של הוט מובייל - הכי זכורה ואהובה השבוע

האהדה לפרסומת, עם "אבי הטחול" ונדב אבקסיס, גבוהה ב-20% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2013

הפרסומת של חברת החשמל עם "שקע ותקע" - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 07.11.2013

סקר הפרסומות: פלאפון - הכי זכורה השבוע; סלקום - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום, שכלל לא שודרה השבוע, רשמה אהדה הגבוהה ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2013

הכי זכור השבוע: הקמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות לעיריות

הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2013

56% מהציבור לא יודעים מה כוללים ביטוחי הבריאות שרכשו

כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה שנעשה עבור AIG ישראל שמשיקה פוליסת בריאות חדשה

רון שטיין 23.10.2013

סקר הפרסומות: אל-על - הכי אהובה השבוע; סלקום - הכי זכורה

שיעורי הזכירה של הפרסומת של סלקום הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-2013

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2013

מסע הכומתה של סלקום - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת רושמת שיעורי זכירה גבוהים, אך שיעורי האהדה אליה נמוכים ב-10% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

שוקה עושה זאת שוב: הפרסומת ל-9 מיליון - הכי זכורה ואהובה

‎גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של שני כהן נמוכים יחסית, אך שיעור האהדה גבוה יותר מהממוצע של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2013

סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן זוכה לאהדה גבוהה יותר בקרב גברים ■ הפרסומות של מילקי ובזק מדורגות גבוה בזכורות אף שלא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2013

   272829303132333435363738394041   

   נמצאו 837 כתבות   |   עמוד 34 מתוך 53