מהסיכום השנתי של מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" ו"גיאוקרטוגרפיה" עולה, כי אוהבים את בזק, וזוכרים את מזרחי טפחות ■ אדלר-חומסקי עמד בראש הדירוגים 25 פעמים
ד"ר רינה דגני: "הביקוש קיים ולכן אינני צופה המשך ירידה דרסטית של מחירים, אלא אם כן תהיה פגיעה במצב הכלכלי של הציבור והאבטלה תגדל"
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות
סקר גיאוקרטוגרפיה: כ-68% היו מעדיפים לרכוש דירה על פני מגורים בשכירות גם אם מדובר בחוזה ארוך טווח עם שכר דירה קבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל"שטוחים" של אסם, שחזרה לסבב נוסף - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מזרחי-טפחות הכי זכור ■ קמפיין סלקום - הכי מושקע השבוע
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות, פרטנר מעלה קמפיין בשפה התקשורתית הישנה
גיאוקרטוגרפיה: 012 סמייל עם הפרזנטור אייל קיציס - בראש הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: נתוני הזכירות לקמפיין "בדד" של מזרחי-טפחות והאהדה לפרסומת לבייגלה "דקים דקים" בטעמים של בייגל בייגל גבוהים משמעותית מהממוצע
מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר: השירות בסקטור הציבורי לא משתפר
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין התמ"ת הוא האהוב ביותר בפעם השנייה ברציפות
כך עולה מסקר שערך השבוע פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה ■ 59% סבורים כי פסיקותיו של העליון מושפעות מהטיות פוליטיות ואחרות של השופטים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הצליח בזכות הרעיון הקריאטיבי והשימוש בשיר המוכר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט לשידורי הפסטיגל ב-VOD - בראש הזכורות
סקר שערך הארגון מצא כי 19% מהמורים הפעילים בפייסבוק סובלים מאלימות מילולית, השפלה ואפילו מתמונות מביכות שמפרסמים התלמידים שלהם ברשת החברתית ■ מיכל דליות: "יש לאכוף את חוק 'לשון הרע' על ילדים"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל