גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה
מחקר מיוחד של גיאוקרטוגרפיה עבור מוסף יום כיפור של "גלובס" מתאר את הישראלים של 2012 - שילוב של דתיות וחילוניות במינונים שונים ■ פרופ' ידידיה שטרן מאוניברסיטת בר-אילן: "הערכים היהודיים גורמים לנו להרגיש בבית"
בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג
הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק
גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012
הפרסומות של הוט מובייל ושל פלאפון נכנסו השבוע לטבלאות, אף שכלל לא שודרו
גיאוקרטוגרפיה: למרות ההשקעה, קמפיין מקדונלד'ס מתברג רק לסוף הטבלה
מחקר חדש שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מעלה כי חלה עלייה מהותית בביקושים לדירות ב-7 החודשים האחרונים של 2012
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: ברוח האולימפיאדה, קמפיין קוקה-קולה שני בטבלת האהדה
גיאוקרטוגרפיה: טורנדו מובילות את דירוג האהובות ב-9 מ-11 השבועות האחרונים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes שנייה בטבלת האהובות - והכי מושקעת השבוע
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "המחאה כמעט ולא השפיעה על השוק אלא עצרה את הביקוש, כיום מסתמנת חזרה אל השוק"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו חוזרת לראש מדד הפרסומות האהובות
סקר של גיאוקרטוגרפיה מראה כי לציבור מתחיל להימאס מהמחאה החברתית ■ 4% מהמשתתפים בסקר ציינו כי יש להם תחושת שנאה של ממש כלפי המחאה
הפרסומת למזגני טורנדו לא שודרה השבוע - אך מתברגת שנייה בשתי הטבלאות
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות