גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל, עם כוכבי "הבורר" וג. יפית, רושמת את שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל במדד בשנתיים האחרונות
הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה
מחקר מיוחד של גיאוקרטוגרפיה עבור מוסף יום כיפור של "גלובס" מתאר את הישראלים של 2012 - שילוב של דתיות וחילוניות במינונים שונים ■ פרופ' ידידיה שטרן מאוניברסיטת בר-אילן: "הערכים היהודיים גורמים לנו להרגיש בבית"
בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג
הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק
גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012
הפרסומות של הוט מובייל ושל פלאפון נכנסו השבוע לטבלאות, אף שכלל לא שודרו
גיאוקרטוגרפיה: למרות ההשקעה, קמפיין מקדונלד'ס מתברג רק לסוף הטבלה
מחקר חדש שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מעלה כי חלה עלייה מהותית בביקושים לדירות ב-7 החודשים האחרונים של 2012
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: ברוח האולימפיאדה, קמפיין קוקה-קולה שני בטבלת האהדה
גיאוקרטוגרפיה: טורנדו מובילות את דירוג האהובות ב-9 מ-11 השבועות האחרונים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes שנייה בטבלת האהובות - והכי מושקעת השבוע
ד"ר רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "המחאה כמעט ולא השפיעה על השוק אלא עצרה את הביקוש, כיום מסתמנת חזרה אל השוק"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו חוזרת לראש מדד הפרסומות האהובות
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל