גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי
סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם
עמלת הסליקה לבתי עסק הנגבית בכרטיסי דיינרס - 2.45% - היא הגבוהה ביותר בארץ ■ התוצאות סותרות את הטענה כי ישראכרט מפעילה כוח מונופוליסטי בכרטיסה
מחקר של פרופ' אבי דגני מגיאוקרטוגרפיה: חברות הביטוח לא יעמדו בתשלום הפיצויים בעקבות רעידת אדמה ■ רעידת אדמה באזור ת"א ורשל"צ תסכן נכסי נדל"ן בשווי 324 מיליארד ש'
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה
סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של אסי כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
כך מגלה סקר המועצה לצרכנות והאגודה לבריאות הציבור, שהציגו היום בכנסת מדריך חדש לסימוני מזון ■ 10% לא מבינים את התוויות, אחרים מתעניינים בקלוריות ובתאריך התפוגה
עפ"י הסקר, 69% מהציבור נחשפו לנהג שנסע ברמזור אדום ■ מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב: "כניסת נהגים לצומת ברמזור אדום הפכה לבעיה לאומית הגובה מחיר דמים יקר"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה: התוכנית להעניק מענקים לרוכשים דירה בפריפריה תגרום לכ-3,500 משקי בית לקבל החלטה לרכוש דירה באחד מיישובים אלה בשנה
כך עולה מסקר של פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה ■ בקרב החילונים, 45% לא מסכימים שעל החרדים לגור ביישובים נפרדים, ו-44% מסכימים לכך
למעלה ממחצית המשתתפים בסקר הביעו נכונות לנסוע בתחבורה הציבורית אם תהיה נגישה, סדירה ומהירה כמו רכב פרטי
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות