גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

גיאוקרטוגרפיה בעמדת מיעוט: "יש בשוק המון דירות; המחירים עשויים לרדת"

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה ומומחית נדל"ן, אומרת שהמחסור בדירות הרבה פחות חמור מכפי שמנסים לצייר אותו ■ "משקיעים רכשו כ-40% מהדירות וכשהגל יסתיים - השוק יוצף בדירות"

אריאל רוזנברג‏ 19.10.2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

"היסטריית רכישת הדירות העבירה את המלאי מהקבלנים למשקיעים; המחירים יירדו תוך שנתיים-שלוש"

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: "לשוק נכנסו גם משקיעים קטנים עם כ-200,000 ש', ונרכשו כ-15,000 דירות למכירה או השכרה. הן הצילו את שוק הנדל"ן הישראלי מקריסה" ■ תרחיש א': האבטלה תימשך, השוק יוצף, המחירים יירדו ■ תרחיש ב': האבטלה תרד - והשוק יחזור לקדמותו

מיכל יושאי 14.10.2009

הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: 012 סמייל עם אייל קיציס

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2009

שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

עלייה במדד האופטימיות בישראל - ההתאוששות לא מורגשת

54% מאמינים שהמצב נעשה גרוע יותר ■ 81% פסימיים באשר ליכולתם למצוא משרה חדשה ■18% לא יקבלו מתנה לחג

ספיר פרץ 31.08.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

סקר: 58% יעדיפו לשלם יותר ולא לטוס מעל מדינות עוינות

עוד נמצא בסקר שערכה המועצה לצרכנות כי מעל 51% מהנשאלים לא ידעו כי חברות תעופה זרות, המפעילות קווי תעופה לישראל וממנה, עוברות מעל מדינות עוינות במהלך הטיסות

אורלי פלג-מזרחי‏ 18.08.2009

פלאפון - הפרסומת הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מקדולנד'ס היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות

‎‎יניב פוהורילס‏ 16.08.2009

הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - האהובה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2009

קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

הפרסומת לבורקס מעדנות - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: ההודיות של יופלה במקום הראשון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2009

דירוג הפרסומות השבועי: מקדונלד'ס - האהובה ביותר, פלאפון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס הגיעה גם למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2009

הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2009

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 48 מתוך 51