גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

הפרסומת ל-yes - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לרנו עם עידו רוזנבלום מגיעה כבר בשבוע הראשון לשידורה למקום השני בטבלאות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2010

הפרסומת ל-AIG של זרמון-גולדמן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהישג עבור AIG, שכן הפרסומת בכיכובם של מוני מושונוב ואבי קושניר דורגה השבוע לראשונה בטבלה - וקפצה למקום הראשון ■ יופלה שטוזים - במקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות

אורי רודריגז-גרסיא 27.12.2009

יופלה "שטוזים" - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, הבנק הבינלאומי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2009

הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי היא הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 13.12.2009

סלקום - הפרסומת האהובה ביותר השבוע, פלאפון - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות לבנק מזרחי-טפחות ולבמבה של אסם ממשיכות להופיע במקום מכובד בטבלה למרות שלא שודרו השבוע ■ הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר בטלוויזיה השבוע מבחינה תקציבית

אורי רודריגז-גרסיא 06.12.2009

פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

52.6% מהשכירים אופטימיים וצופים התאוששות בשוק העבודה

26.7% מהשכירים חושבים כי שנת 2010 תהיה עיתוי מתאים לחיפוש עבודה חדשה, לעומת 34% אשר אינם סבורים כך ■ כ-28% מקרב הצעירים בקבוצת הגיל 18-34, כמו גם בקבוצת הגיל 35-54, מסכימים כי תהיה התאוששות ושזהו זמן טוב לחיפוש עבודה חדשה

הלל קורן 23.11.2009

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

המועצה לצרכנות יוצאת במאבק חקיקתי לביטול עמלות העו"ש

עו"ד דרור שטרום: "ביטול העמלות הוא הפיתרון המתבקש ליצירת תחרות בין הבנקים; פיקוח על מחירים לא יוכל לעשות זאת" ■ איגוד הבנקים: "היוזמה לביטול עמלות העו"ש נשענת על סיסמאות ריקות ומתעלמת מהעובדות"

‎‎אפרת אהרוני‏ 16.11.2009

הפיראטים של yes - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

"על בזק ליידע על עלות החיוג האוטומטי למספר המבוקש ב-144"

כך טוענת המועצה לצרכנות, שהעבירה למנכ"ל בזק מכתב עליו חתומים מאות צרכנים בקריאה לגילוי נאות ■ מסקר שערכה המועצה עולה כי 70% מהצרכנים שעשו שימוש בשירות היו מוותרים עליו לו ידעו מה עלותו - 60.32 אגורות

אפרת אהרוני 02.11.2009

הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת לדואר ישראל עם אלי ומריאנו היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ שתי הפרסומות - לבנק הבינלאומי ולדואר ישראל - הן מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב

יניב פוהורילס 01.11.2009

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: דואר ישראל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

עוד דקה נשוב

שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות

אורי רודריגז-גרסיא 22.10.2009

רינה דגני: "אלמלא המשקיעים בדירות - המחירים היו יורדים"

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה בכנס הנדל"ן של המי"ל: "אין שום סיבה לטענות הקבלנים שעוד מעט לא יישארו דירות למכירה; הירידה במלאי הדירות של הקבלנים לא מפחידה אותי, כי הן עברו לידיים פרטיות"

עדי בן ישראל 20.10.2009

   373839404142434445464748495051   

   נמצאו 813 כתבות   |   עמוד 47 מתוך 51