גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר
גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה חזרה לדירוג לאחר חודשים של היעדרות, שבמהלכם המתחרה "נעם" של טרה נכחה בו כמעט בקביעות
גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג
גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל