גיאוקרטוגרפיה: סלקום TV ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ■ פתאל עם הפרסומת המושקעת ביותר - 1.07 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובו של אודי כגן בדמות של "משיח" נהנתה גם מההשקעה הגדולה ביותר במדיה - 2.1 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא שוב ל-9 מיליון, אך הפרסומת לסלקום tv עם אודי כגן נושפת בעורפה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים, שאף היא עלתה השבוע, מדשדשת - אך היא גם היחידה ללא פרזנטור אנושי ■ 9 מיליון בכיכובה של שני כהן ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר השבוע ■ הפרסומת לבזק נכנסה לדירוג במקומות רביעי וחמישי, אף שכבר אינה משודרת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא למזרחי-טפחות, והפרסומת המושקעת ביותר היא לדור-אלון
גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת
גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא שוב הכי אהובה, והפרסומת להוט המושקעת ביותר - בהיקף של 8.8 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי
גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות