זרמון גולדמן הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

שלישיית "מה קשור" תשמש כפרזנטורית של מרכזי הקניות ביג

מדובר בפורמט פרסומי של זרמון-גולדמן, במסגרתו בכל יום רביעי וחמישי בדקה לשמונה בערב ישודר בערוץ 2 מערכון של השלישייה שיצולם במרכזי ביג ■ בתמורה ישתכרו חברי "מה קשור" ביחד כ-200 אלף דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2009

עמלת היתר של ההון האנושי

הנכס העיקרי של משרדי הפרסום הוא ההון האנושי. חבל שהם לא מפרסמים את זה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.09.2009

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם, מונה למשנה למנכ"ל

עד נוי מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן במקום עומרי טאוב

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

בובות "מוקסי גירלז" הושקו בישראל בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

כמיליון שקל יופנו לקמפיין ההשקה באמצעות זרמון-גולדמן ■ ה"מוקסי גירל" היא מחליפתה של בובת הבראץ, שתרד כנראה מהמדפים לאחר שהפסידה בתביעה של יצרנית ברבי

מיכל רז-חיימוביץ' 25.08.2009

תקציבי שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי

קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

מסתמן: זרמון-גולדמן יפסיק לטפל בתקציב סוני אריקסון

הפרידה הצפויה היא בעקבות התקררות היחסים בין אילון זרמון לבין דני זלקינד, בעלי אלקטרה, שמחזיק בחלק מהשיווק של סוני באמצעות ברס תקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2009

תקציב הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג יטופל בציבלין תקשורת צעירים

הפרזנטור בקמפיין החדש של הרשתות שבבעלות קבוצת אורגד יהיה הזמר וכוכב "האח הגדול VIP", שימי תבורי

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2009

אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב

בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של רשת אירוקה חוזר לזרמון-גולדמן

לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון

ענת ביין לובוביץ' 03.06.2009

שקם אלקטריק תטפל באופן עצמאי בתקציב הפרסום שלה בפרינט

מדובר בבשורה לא טובה למשרד הפרסום זרמון-גולמן, שיטפל מעתה רק בפעילות התדמיתית של הרשת

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2009

יהושע TBWA וזרמון-גולדמן מצטרפים להתמודדות על תקציב עוף טוב

על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

מקאן, ראובני, זרמון ובאומן-בר עלו לשלב השני במכרז שירותי בריאות כללית

המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא ; כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ 21.04.2009

חברת החשמל פסלה את הצעת זרמון-גולדמן במכרז הפרסום

לטענת חברת החשמל, המשרד לא עמד בתנאי הסף במכרז - ניהול תקציבים בהיקף של 100 מיליון שקל ב-2006-2007 ; מקאן-אריקסון נבחר כזוכה בתקציב ; בזרמון-גולדמן שוקלים לתבוע שוב את החברה

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

   123456   

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988