חברות תקשורת

כתבות אחרונות

 
שר התקשורת יועז הנדל / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

משרד התקשורת יאפשר לספקיות קטנות גישה למאגרי המידע של בזק

המטרה היא לעודד את הספקיות להיכנס ולפעול בשוק הסיטונאי ללא חסמים, וזאת על רקע החשש הביטחוני שעלה בהקשר לחשיפה למידע על רשת בזק

גד פרץ 24.06.2021
השר יועז הנדל / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

קנסות בסך מיליון שקל לחברות תקשורת שייבשו צרכנים על קו הטלפון

התייבשתם על הקו? החברות ייקנסו: משרד התקשורת הטיל קנסות בסך של כמיליון שקל על חברות תקשורת שחרגו מזמני מענה במוקדים הטלפונים • על הוט מובייל ורמי לוי הושת יותר ממחצית מגובה הקנס הכולל

מיכל רז-חיימוביץ' 23.06.2021
מוקד טלפוני / צילום: Shutterstock, Andrey_Popov

הקלה למפעילי התקשורת: יוכלו לספק שירות מבוסס דיגיטל כתחליף למוקדנים

משרד התקשורת פרסם שימוע המציע לחייב את חברות התקשורת להפעיל מוקדי שירות דיגיטליים ולייעל את השירות במוקדים הטלפוניים

גד פרץ 30.05.2021
שר התקשורת איתן גינזבורג / צילום: דני שם טוב

גינזבורג: חברות התקשורת יעברו לחשבוניות דיגיטליות

שר התקשורת איתן גינזבורג החליט לקבל את המלצת הצוות המקצועי ולעבור לחשבוניות דיגיטליות, כאשר תישמר לצרכן האפשרות לקבל את החשבונית בדואר • גילאי 65 ומעלה יוחרגו מההחלטה

גד פרץ 25.05.2021
לירן אבישר-בן חורין / צילום: רפי קוץ, גלובס

משרד התקשורת: סנקציות נגד מפעילי תקשורת שלא משלמים על תשתית

לראשונה הוחלט לאפשר למפעילים בעלי תשתיות, שמוכרים שירותים למפעילים מתחרים שלא משלמים להם, לנקוט סנקציות כמו האטת קצב גלישה ואי צירוף מנויים חדשים

גד פרץ 25.03.2021
ארז ענתבי, נשיא אלוט תקשורת / צילום: עינת לברון

אלוט צמחה ב-23.5% ב-2020 וצופה צמיחה של עד כ-10% ב-2021

אלוט סיימה את השנה עם צמיחה של 23.5% בהכנסות לרמה של כ-136 מיליון דולר, מתוך זה כ-39.1 מיליון דולר נרשמו ברבעון הרביעי – צמיחה של 27.9% לעומת הרבעון המקביל

שירי חביב-ולדהורן 09.02.2021
איתן כסיף, סמנכ"ל פיקוח ואכיפה, אגף הפיקוח / צילום: גד פרץ
קנסות | בלעדי

מפעילי תקשורת שמפרים הוראות ייקנסו מהר יותר

משרד התקשורת החליט לקצר הליכי הפיקוח על הפרות מפעילים, והחל מהשבוע לא יישלחו למפעילים דוחות פיקוח ראשוניים אלא דוחות פיקוח סופיים שיקצרו ההליך בדרך לקנס

גד פרץ 01.02.2021
פרטיות ברשת / צילום: שאטרסטוק

הביקורות על דרישות המידע הפולשני ממפעילי התקשורת הולכות ונערמות

עמותת פרטיות ישראל קוראת למשרד התקשורת לעצור השימוע בו הוא מבקש מידע אינטימי על הרגלי צריכה אינטימיים של לקוחות

גד פרץ 19.01.2021
פרטיות הלקוח / אילוסטרציה: Reuters, Monster Ztudio

מפעילי התקשורת נגד דרישת המשרד למידע פולשני על לקוחותיהם

"פגיעה קשה בפרטיות הלקוחות. מדוע המדינה צריכה לדעת איזו חבילת אינטרנט הלקוח צורך ומדוע היא צריכה את כתובתו?"

גד פרץ 19.01.2021
לירן אבישר בן חורין / צילום: רפי קוץ

משרד התקשורת פועל להנגיש מידע רחב לציבור על שירותי התקשורת

המשרד פונה היום למפעילים ודורש מהם לפרט על תשתיות התקשורת שברשותם ועל דפוסי השימוש של הלקוחות

גד פרץ 17.01.2021
צעיר עם מסיכה ועם הטלפון שלו בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס
ניתוח

ההימור של פרטנר על הטלוויזיה והפרדוקס של סלקום: לכל חברת תקשורת צרה משלה

עצירת הטיסות עקב הקורונה פגעה במקור הכנסה מרכזי של חברות הסלולר - נדידה בינלאומית • ההכנסה למנוי נשחקה בחדות, ומנגד מיזמי הטלוויזיה והסיבים של פרטנר וסלקום מציגים רווחיות אפסית • מעל סלקום מרחף צל של חוב, ובבזק יצטרכו להכריע בעתיד איחוד החברות הבנות

גד פרץ 06.12.2020
יועז הנדל / צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

משרד התקשורת אינו שולל ניתוק מפעילים לא משלמים במקרי קיצון

בדיון שנערך אתמול ביקש המשרד לבדוק דרכי פעולה במקרים חמורים שבהם ספקים קטנים לרוב לא משלמים למפעילים גדולים שמחויבים לספק להם שירות

גד פרץ 17.11.2020
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי  / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

משרד התקשורת מתכנן קביעת מדדי איכות בגלישה באינטרנט

המשרד הבהיר היום בוועדת הכלכלה כי הוא פועל לשיפור יחס העמסה ברשתות תקשורת • המטרה: מפעילים יצטרכו לספק יותר מהירות ליותר משתמשים

גד פרץ 02.11.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

משרד התקשורת בוחן דרכי אכיפה על מפעילים לא משלמים

במשרד התקשורת מנסים להתמודד עם מצב בו מפעילים אינם משלמים למפעילים אחרים על שירותים שהם רוכשים מהם • עד כה המשרד איפשר למפעילים לנתק לקוח לא משלם אחרי תהליך מסודר, אבל אסר על מפעילים לנתק מפעיל אחר

גד פרץ 02.11.2020
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

נערכים לסגר: משרד התקשורת הורה על צמצום העבודה במוקדי השירות בחברות התקשורת

על פי ההודעה מוקדי השירות יעבדו 8 שעות במקום 10 שעות שבשגרה • בנוסף מאפשר המשרד חריגה בזמני המענה כך ש-20% מהשיחות לא יעמדו ביעד הקבוע בחוק של 6 דקות מענה

גד פרץ 14.09.2020
חרדי תושב בני ברק עם מסכת פנים / צילום: AP

מלחמות התקשורת במגזר החרדי העלו מחדש את הדיון על הפחתת תעריפי הקישוריות

במשרד התקשורת נשמעות קריאות להפחית את תעריפי הקישוריות, שלא עודכנו מ־2014 • המהלך עשוי גם לפתור את בעיית שירותי התוכן במגזר החרדי, שמשגשגים גם הודות לפער בין תעריף הקישוריות לעלות למפעיל המארח אותם

גד פרץ 01.09.2020

   1234567891011   

   נמצאו 173 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 11