לעומת זאת, בחברות התקשורת והשכרת הרכב יש ציות גורף לחוק ■ כמו בהורדות המע"מ הקודמות אין מי שיאכוף את העניין, וברשות המסים מגלגלים את האכיפה לצרכנים: "על הלקוחות לדרוש את ההנחה במס"
על-פי הצעת חוק של ח"כ מאיר שטרית, לקוח שירצה לקבל שירותים תמורת סכום מסוים יוכל לדרוש זאת - והמפעיל יחוייב להיענות ■ מדובר ברפורמה צרכנית, שכן כיום כמעט שאין הצעות לחבילות במחיר קבוע
במסגרת הרפורמה הצרכנית שמוביל משרד התקשורת, חברות התקשורת יחויבו להציג בחשבון הטלפון פירוט מלא, פשוט ומקסימלי של כמות ותשלום עבור שיחות, מסרונים, גלישה באינטרנט הסלולרי ועוד
הדיבידנדים בחב' התקשורת יגיעו ל-7.5 מיליארד שקל, סך המקביל לתשואת דיבידנד ממוצעת של 17% ■ פרטנר צפויה להוביל את השוק עם תשואת דיבידנד בשיעור של 26% ■ בזק צפויה לעלות השנה ב-48% והדיבידנד בה מובטח
משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים
המשרד מתכנן שכל המפעילים יחויבו לציין בחשבון הטלפון את מועד תום תקופת ההתחייבות וכן את גובה הקנס שיידרש המנוי לשלם במקרה שיחליט להפסיק את ההתקשרות לפני תום ההתחייבות
מדובר ביוזמה שנועדה למנוע את המצב שבו לקוחות מחוייבים בתשלום החשבון בטרם ניתנה להם האפשרות לקבל את החשבון לידיהם וללמוד אותו
בחשבון יפורטו תשלומים קבועים, תשלומים משתנים, חיובים חד-פעמיים, זיכויים והחזרים, התעריפים העיקריים של התוכנית לה מחוייב המנוי, משך ההתחייבות ומועד סיומה וכן דמי היציאה לפני תום התחייבות ואופן חישובם
כזכור, משרד התקשורת הטיל על כל המפעילות קנסות כבדים - לאחר שאף אחת מהן לא עמדה ביעד המקורי ליישום ניידות המספרים בספטמבר 2006
כשהשווקים תנודתיים וחסרי יציבות בוחרים מניות באמצעות אסטרטגיות מכפילי רווח
אבי גבאיבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרמשרד התקשורתסלקוםספקיות אינטרנטפרטנרשירות לקוחות