לוריאל

קונצרן קוסמטיקה בינלאומי

כתבות אחרונות

 
רווית קלוד / צילום: איל יצהר

מנציגת מכירות בקוקה-קולה למנכ"לית מרס, שמוכרת טוויקס לישראלים ולפלסטינים

רוית קלוד: "הצרכן הישראלי אכל בקורונה יותר שוקולד, ובמארזים משפחתיים" • "דווקא מוצרי הפרימיום צמחו, כפינוק, פיצוי"

ליאת רון 16.07.2021
עובדי נינטנדו עם כרטיסי קולנוע בדיזנגוף סנטר / צילום: שרון דבורקין

סרט תמורת מסכה: כך שומרים על הגבלות הקורונה בדיזנגוף סנטר

בהנהלת דיזנגוף סנטר מצאו פתרון יצירתי כדי לגרום ללקוחות ולצוותי החנויות לעטות מסכות: לחלק במתנה כרטיסי קולנוע לסרטים בקולנוע לב • וגם: תוכנית המכשירה לוחמים ולוחמות משוחררים לתעשיית הסייבר הישראלית • אירועים ומינויים

גלית חתן 08.07.2021
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל רוצה להפוך לשקופה יותר על רקע התגברות הביקוש למוצרים פחות מזהמים

ענקית הקוסמטיקה הגדולה בעולם, שחווה שחיקה בהכנסותיה בצל השפעות משבר הקורונה, מצהירה בכנס שקיפות וירטואלי כי עד 2030 היא מתחייבת ש-95% מהמוצרים שלה יופקו ממקורות צמחיים מתחדשים • משיקה אפליקציה שתיתן דירוג השפעה סביבתי לכל מוצר

שני מוזס 04.03.2021
אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל
 / צילום: גדי סיארה

מנכ"ל לוריאל ישראל: "רואים יותר צעירים שמוכנים לשלם פרמייה על ערך חברתי וסביבתי"

אחרי ירידה של כ-20% בשוק הקוסמטיקה בארץ בשל משבר הקורונה, לוריאל משיקה כעת מותג חדש ואורגני בארץ • מנכ"ל לוריאל ישראל אלי שגיב: "אנחנו משיקים כרגע מותגים חדשים בזמן שהמתחרים שלנו מקצצים תקציביים ומסתגרים ומפטרים"

שני מוזס 01.07.2020
נייר שיחליף את שפופרות הפלסטיק / צילום : יחצ

לוריאל פיתחה שפופרת קרטון שתחליף את שפופרות הפלסטיק

הפיתוח נעשה בשיתוף עם ענקית האריזות אלביאה, בניסיון לצמצם את היקפי הפלסטיק המזהם בו נארזים היום חלק ניכר מהמוצרים בתעשיית הקוסמטיקה • הפיתוח צפוי להגיע למדפים רק בשנה הבאה, ולא ברור עדיין מתי יגיע לישראל

שני מוזס 30.01.2020
מטופלת במרכז טיפוח ויופי התנדבותי של לוריאל. תרומה לקהילה מעניקה ערך לארגון / צילום: יח"צ לוריאל

"יצירת ערך חברתי אינה נופלת בחשיבותה מיצירת ערך כלכלי לבעלי המניות"

ארגונים המנהלים את ההשפעות החברתיות והסביבתיות שלהם במסגרת האסטרטגיה העסקית, ומשיתים על עצמם מדיניות ירוקה וגישה חברתית, נהנים בין השאר משיפור במוניטין וצמצום עלויות • כך, מיחזור מוצרים, העצמה נשית וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות הם בעלי השפעה חיובית גם על הקהילה ובעיקר על תחושת הגאווה של העובדים שמרגישים מחוברים יותר לארגון בו הם מועסקים

נתן סטולרו 22.09.2019
התאמה אישית מבוססת דאטה. לקוחה מתנסה במייק אפ "Lancome" "Teint Particulier", שהוכן על פי גוון עורה / צילום: יח"צ לוריאל

מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך

צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה

ליאת אוליאל 22.09.2019
טכנולוגיית מודיפייס המאפשרת הדגמה אישית של האיפור (מימין), בחנות ארמאני ביוטי, קניון רמת אביב / צילום: כפיר זיו

הכירו את הביוטיטק: תעשיית העתיד של עולם היופי

תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון • התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד • אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"

נתן סטולרו 22.09.2019
לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר / צילום: יח"צ

מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר

מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"

שני מוזס 22.09.2019
חנות הביוטי של ארמני בקניון רמת-אביב / אילוסטרציה: שני מוזס, גלובס

איפור וירטואלי דרך בינה מלאכותית: הצצה לבוטיק הראשון של ארמני בישראל

חנות הביוטי של ארמני שנפתחה בקניון רמת-אביב מציגה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת התנסות וירטואלית באיפור ובחינת גוון הליפסטיק או המייקאפ על הפנים באמצעות שימוש במצלמת סלפי ובינה מלאכותית • הטכנולוגיה אומנם מתקדמת, אך בפועל השירות עדיין לא מחובר למכירה מרחוק באונליין, כך שהפוטנציאל עדיין רחוק ממימוש

שני מוזס 01.07.2019
סדרת מוצרים CERAVA של לוריאל ישראל / צילום: יח"צ

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 29.04.2019
איפור / שאטרסטוק
איפור | בלעדי

לוריאל נכנסת לעולם הלואו קוסט: מותג האיפור NYX בדרך לישראל

המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"

שני מוזס 05.03.2019
דוכן של ארמני ביוטי ברומא / צילום: Shutterstock

לא רק שאנל: ארמני תפתח חנות ביוטי ראשונה בישראל

החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי תחת השם "ARMANI BEAUTY" • בחנות יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי

שני מוזס 12.02.2019

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל

חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2018
לוריאל / צילום: עינת לברון
TMF | לפני כולם

זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2018

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988