לוריאל בחדשות

סוכן חדשות
 
מטופלת במרכז טיפוח ויופי התנדבותי של לוריאל. תרומה לקהילה מעניקה ערך לארגון / צילום: יח"צ לוריאל
"יצירת ערך חברתי אינה נופלת בחשיבותה מיצירת ערך כלכלי לבעלי המניות"
ארגונים המנהלים את ההשפעות החברתיות והסביבתיות שלהם במסגרת האסטרטגיה העסקית, ומשיתים על עצמם מדיניות ירוקה וגישה חברתית, נהנים בין השאר משיפור במוניטין וצמצום עלויות • כך, מיחזור מוצרים, העצמה נשית וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות הם בעלי השפעה חיובית גם על הקהילה ובעיקר על תחושת הגאווה של העובדים שמרגישים מחוברים יותר לארגון בו הם מועסקים
  
 
התאמה אישית מבוססת דאטה. לקוחה מתנסה במייק אפ "Lancome" "Teint Particulier", שהוכן על פי גוון עורה / צילום: יח"צ לוריאל
מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך
צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה
  
 
טכנולוגיית מודיפייס המאפשרת הדגמה אישית של האיפור (מימין), בחנות ארמאני ביוטי, קניון רמת אביב / צילום: כפיר זיו
הכירו את הביוטיטק: תעשיית העתיד של עולם היופי
תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון • התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד • אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"
  
 
לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר / צילום: יח"צ
מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר
מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"
  
 
חנות הביוטי של ארמני בקניון רמת-אביב / אילוסטרציה: שני מוזס, גלובס
איפור וירטואלי דרך בינה מלאכותית: הצצה לבוטיק הראשון של ארמני בישראל
חנות הביוטי של ארמני שנפתחה בקניון רמת-אביב מציגה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת התנסות וירטואלית באיפור ובחינת גוון הליפסטיק או המייקאפ על הפנים באמצעות שימוש במצלמת סלפי ובינה מלאכותית • הטכנולוגיה אומנם מתקדמת, אך בפועל השירות עדיין לא מחובר למכירה מרחוק באונליין, כך שהפוטנציאל עדיין רחוק ממימוש
  
 
סדרת מוצרים CERAVA של לוריאל ישראל / צילום: יח"צ
לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל
תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל
  
 
איפור / שאטרסטוק
לוריאל נכנסת לעולם הלואו קוסט: מותג האיפור NYX בדרך לישראל
המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"
  
 
דוכן של ארמני ביוטי ברומא / צילום: Shutterstock
לא רק שאנל: ארמני תפתח חנות ביוטי ראשונה בישראל
החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי תחת השם "ARMANI BEAUTY" • בחנות יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי
  
 
יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל
היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004
  
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל
חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF
  
 
לוריאל / צילום: עינת לברון
זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל
  
 
לוריאל / צילום: שאטרסטוק
לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה
התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל
  
 
לילאן בטנקור ובתה פרנסואז  / צילום: רויטרס
מותה של יורשת ל'וריאל הפך את בתה לאישה העשירה בעולם
ליליאן בטנקור, שנפטרה בגיל 94, הורישה לבתה פרנסואז הון בשווי 43.3 מיליארד דולר
  
 
חנות של קיל'ס / צילום: יח"צ
המותג Kiehl's מתרחב בישראל ויוצא מחוץ לתל-אביב
מותג הטיפוח צפוי לפתוח 3 חנויות חדשות בהשקעה של 3 מיליון שקל בקניון עופר גרנד קניון חיפה, בקניון מלחה ירושלים ובקניון TLV FASHION MALL בתל-אביב
  
 
סלון תסרוקות בקניה / צילום: רויטרס
לוריאל מנסה לגלות מה נשים אפריקאיות רוצות - ולהרוויח מזה
מספר הנשים האפריקאיות בנות המעמד הבינוני המתגוררות בערים ועובדות מחוץ לבית ימשיך לגדול בשנים הבאות ■ חברת הקוסמטיקה הגדולה בעולם רוצה לפתח מוצרי שיער במיוחד עבורן, במקום להציע להן מותגים שפותחו עבור צרכניות שחורות בארצות הברית
  
 
עמית משיח / צילום:יחצ
מקאן ת"א זכה בתקציב הדיגיטל של לוריאל בהיקף 6 מיליון שקל
מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר
  
 

   123    >

   נמצאו 47 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988