לעומק התודעה

משרד פרסום בבעלות זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים

כתבות אחרונות

 
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום הבינ"ל של וואווי בהיקף כ-500 מיליון דולר

המשרד יטפל בכלל הפעילות העולמית של המותג ב-115 המדינות בו הוא פועל • לזכות המשרד עמדה בין היתר העובדה שליהק לקמפיין המותג את השחקנית גל גדות, עוד לפני שכיכבה בתפקיד וונדר וומן

ענת ביין-לובוביץ' 26.02.2020
טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

לאחר הפרידה מקבוצת שלמה: ברוקנר-יער לוי-יטפל בתקציב אופל

המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2019
שלט מפלגת ישר באיילון / קרדיט: יחצ

מי הסיר את שלט "האצבע המשולשת" של מפלגת ישר מאיילון

השלט בו נראים נתניהו, גבאי, גנץ ואחרים עושים "אצבע משולשת" כוסה בבד שחור שעות ספורות בלבד לאחר שהוצב • לנציגי מפלגת ישר נמסר כי השלט כוסה בעקבות לחצים כבדים שהופעלו לכאורה ע"י מפלגות מתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2019
לקסוס ES-300H / צילום: יח"צ
אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
אופל /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
אופל | לפני כולם

תקציב אופל עובר מדרורי-ארועטי-ברמן אל לעומק התודעה

השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2018
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
הסוכנות היהודית

הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות

זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2017
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
לעומק התודעה | לפני כולם

לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו

בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2017
קמפיין הטינופת הביתה / צילום: ענת ביין
איכות הסביבה | לפני כולם

לעומק התודעה, גבי אטל ופיניש - מאחורי "טינופת הביתה"

למרות שיח אלים ברשת שקשר הקמפיין לנושאים פוליטיים או מסחריים האג'נדה מאחוריו היא של איכות סביבה ומי שעומד מאחורי הקמפיין הוא המותג "פיניש"

ענת ביין-לובוביץ' 20.04.2017
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
TMF | לפני כולם

TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2016
בוש לוגו
בוש | לפני כולם

משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש

על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 07.11.2016
סלולר Huawei / צילום: יחצ
לעומק התודעה | לפני כולם

תקציב מותג הסלולר Huawei עובר למשרד לעומק התודעה

בחברת אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של המותג, הגיעו להסכם עם Huawei על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2015
BBB לוגו / צילום: יחצ
לעומק התודעה | לפני כולם

דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2014

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988