מיתוג בחדשות

סוכן חדשות
 
סתיו שפיר / צילום: איל יצהר, גלובסאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
דעה: סתיו שפיר היא הוכחה למותג עם עוצמה מזויפת
לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה
הטור האחרון שלי - "כשעובד עולה 200 אלף דולר בשנה, לא מספיק שהוא גאון" - עסק בשאלה "מי יותר חשוב, המעסיק או העובד" ובהשפעה של תדמית...המשך
  
 
צמיחה / צילום: שאטרסטוקאבי זיתן  / איור גיל ג'יבלי
אבי זיתן
דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי
אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה
פעם היה צורך להסביר. כולם דיברו על כך שחברות ומותגים חייבים לפעול למען הסביבה, כולם הכניסו לתוכניות שלהם פעילויות ושיפור התהליכים ...המשך
  
 
מיתוג מחדש  / צילום: שאטרסטוקאימי עירון מנכ
אימי עירון
דעה: המותג הארגוני בעידן של Attention Economy
ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום בשוק העבודה המודרני • דעה
הקרב המחריף על הטאלנטים, השקיפות של הסושיאל מדיה (אם אתה לא מספר את הסיפור שלך, מישהו אחר מספר אותו במקומך) וההשפעה ההולכת וגדלה ש...המשך
  
 
קורות חיים / צילום: Shutterstockאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
דעה: כשהמותג דועך, סופרים שורות בקורות חיים
למה קורות חיים צריכים להיראות כפירמידה הפוכה, ומדוע מספיקות 500 מילים? • דעה
אחת האינדיקציות היותר טובות להתדלדלות ערך המותג היא כאשר השיח על עובדים, הצגתם או שיווקם הוא על פי תפקידים קודמים שעשו ולא על פי ת...המשך
  
 
שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיבאבי זיתן  / איור גיל ג'יבלי
אבי זיתן
דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?
בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

עולם השיווק הוא עולם דינאמי ומשתנה. המגמות משתנות ומתעדכנות בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות והחברתיות. שלא במפתיע, בשנים האחרונות אנו...המשך
  
 
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוקאסף חתוכה / איור גיל ג'יבלי
אסף חתוכה
דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות
כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט
מעורבות צרכנית היא שם המשחק. לפי פרשנויות שונות, מעורבות צרכנית היא מידת החשיבות והעניין של הצרכן בקטגוריה. מעורבות צרכנית גב...המשך
  
 
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיבאבי זיתן  / איור גיל ג'יבלי
אבי זיתן
צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות
מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

איך משווקים מוצר שבמשך שנים זכה לתדמית שלילית וכעת הפך ללגיטימי במצבים מסוימים גם מבחינת רשויות המדינה? כיצד אפשר להתמודד עם תחום ...המשך
  
 
שמעון התרסי. האם באמת התכוון לפרוק עול? / צילום: שאטרסטוק
שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש וברא את המיתוג של הנצרות
הוא היה קנאי מלידה, הקפיד על קלה כחמורה ורדף את תלמידי ישו בשליחות הסנהדרין • אבל אז, "בדרך לדמשק", בערך לפני 1,985 שנה, התגלה לו האור • שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש והניח את היסודות לדת חדשה • הוא פטר את המצטרפים מעול המצוות וציווה עליהם רק לאהוב את משיחם • המותג שלו התחיל במחוז מרוחק בשערי המדבר ונעשה דת עולמית, המוסיפה להתפשט
  
 
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך
אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים
לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו
  
 
כנרת יפרח, מנהלת סטודיו נמלה / צילום: יח"צ
מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל
על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • התחום נוגע לחוויית המשתמש בעיצוב המוצר, שיווק, דיגיטל, פיתוח, יזמות ועוד • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות
  
 
יעל יגלום / צילום: איל יצהר, גלובס
"התרחבנו לחו”ל ויש לנו נוכחות גם במפרץ הפרסי"
פורטפוליו עם יעל יגלום, מייסדת ובעלי יולו: "כשהרגשתי שבוער בי לצאת לדרך עצמאית, בעלי אמר לי, 'למה לא תקימי רשת לבד?'"
  
 
מרטין לינדסטרום / צילום: יח"צ
גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
  
 
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
  
 
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק
חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים
מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד
  
 
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס
"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
  
 
מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס
"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
  
 

   12345678    >

   נמצאו 125 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988