מיתוג בחדשות

סוכן חדשות
 
לינקדאין linkedin / צלם: יחצאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
הנוכחות ברשת לא תמתג אתכם, מקסימום תפרסם
פרסום לא יכול להפוך סובארו למרצדס, בקושי לגרור לקוחות לאולם התצוגה
הנוכחות ברשת הלינקדאין היא כמעט הכרחית לניהול הקריירה, אלא אם אתם מותגי-על שכבר מזמן לא זקוקים לה, או לחלופין בעלי מקצוע שהרשת הזו...המשך
  
 
המשתתפים בפאנל "דילמת הצרכנים" בכנס Journey / צילום: יח"צ
"מיתוג זה עניין יקר שלא מתאים לחברות קטנות"
כך אמר בני דה-קאלו מחברת Worthy בפאנל "דילמת הצרכנים" בכנס Journey של EY ישראל ו"גלובס" • הפאנל עסק במיעוט חברות שפונות לצרכן הפרטי מקרב הסטארט-אפים באקוסיסטם הישראלי
  
 
ג'ים בריידנסטין, מנהל נאס"א / צילום: Reuters
טיסת רדבול למאדים: נאס"א בודקת אפשרויות למסחור משימות
מנהל נאס"א החדש חשף את קיומה של ועדה לבדיקת היתכנותה של הסחרת פעילויות הגוף הממשלתי הפדרלי • חלק מתוכניות אלה עשויות להכיל חסויות מוצר מצדם של אסטרונאוטים, ואפילו מכירת הזכויות להמציא שמות לרקטות ולחלליות
  
 
סקודה / צילום: יחצ
מצא את ההבדלים: מיני מבחן לסקודה קארוק 1.5 ליטר טורבו
סקודה קארוק, תאומה כמעט זהה של סיאט אטקה, למעט התדמית האופנתית, מציגה חבילה יעילה ונמרצת עם יחס אבזור/תמחור מדויק
  
 
סיציליה המכושפת של דולצ'ה וגבאנה / צילום: מתוך הפרסומת
בחזרה לשפת הסימנים: עתיד המיתוג באימוג'ים
התקשורת הלא-מילולית היא הערוץ האולטימטיבי להעברת מסרים, כשמנגד כוחה של המילה המדוברת הולך ונשחק בעולם שבו האימוג'ים הולכים ותופסים חלק נכבד • הגיע הזמן לבנות מותגים בעזרת סימנים, ולהפסיק להציף את הלקוחות במלל • מדד המותגים
  
 
תאגיד השידור כאן / צילום: יעל בר נתן באדיבות פירמה
הנני כאן: תהליך המיתוג שעבר תאגיד השידור החדש
בימים שבהם עתידו של תאגיד השידור היה בסכנה, עסקו בחברת "פירמה" במיתוג הגלגול החדש של מה שהיה רשות השידור השנויה במחלוקת • שנתיים אחרי, ראשי החברה, דורון גולדנברג ויהורם דוידי, מספרים על התהליכים שבסופם נקבעו ערכי המותג, איך כונסו 13 מותגים תחת מטרייה אחת, נבחר השם "כאן" והושק הלוגו - וגם על הביקורות הקטלניות שספגו • מדד המותגים
  
 
ישראל / צילום: 	shutterstock
איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?
ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות • יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון • מדד המותגים
  
 
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall
אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית
אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים
  
 
יהלי סער/ צילום: אמיר מאירי
חברת המיתוג האוטומטי טיילור ברנדס גייסה 15.5 מיליון דולר
הגיוס הובל ע"י קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית • לדברי מנכ"ל טיילור ברנדס יהלי סער, ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה
  
 
דרוש מנהל?מותג / איור: עומר הופמן
פתאום הבנתי ש"לכל איש יש שם" הוא בעצם "המנון המיתוג"
המבחר גדול עלינו - בחנות הבגדים לא נוכל למדוד אלף פריטים, בראיונות קבלה לעבודה לא נוכל לראיין את כל המועמדים, ובבחירת מזון לא נוכל לטעום את כל הסחורה • פרשנות
  
 
ג'וני ווקר / צילום: shutterstock
ג'וני ווקר לא לגברים בלבד: יצרנית הוויסקי בגרסה במיתוג נשי
דיאג'יו הודיעה אתמול שג'יין ווקר, גרסה במהדורה מוגבלת של ג'וני ווקר בלאק לייבל, תוצע למכירה מהחודש הבא ■ שיעור הנשים בקרב שותי הוויסקי בארה"ב גדל ב-2016 ל-29.6% מ-28.2% ב-2010, לדברי חברת מחקר השווקים נילסן

 

  
 
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל
סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג
המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"
  
 
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק
שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

  
 
מדד המותגים   / צילום: :Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קידום מלמעלה: איך תמתג את עצמך במקום העבודה
קידום עצמי הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים לניהול קריירה בימינו ■ כעת מגיע השלב הבא: עם ארגונים כמו אינטל ו-IBM, שפותחים סדנאות מיוחדות למיתוג עצמי לעובדים - ואז משתמשים בהם כ"שגרירים"
  
 
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב
"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"
המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל
ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים
  
 

   1234567    >

   נמצאו 105 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7