מיתוג הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
ורד גינדי  / צילום: עוזי פורת
מיתוג | ראיון

"צריך wow moment": למה חברות מוכנות לשלם הון על עיצוב המשרדים שלהן?

כשהתחרות על העובדים עזה, והחברות רוצות ליצור נאמנות ולבנות מותג, לעיצוב המשרדים יש תפקיד משמעותי • ורד גינדי מתכננת בין היתר את המשרדים החדשים של מיקרוסופט ושל מובילאיי, ומספרת איך מייצרים משרד מפנק אבל מעודד פרודוקטיביות

גיא נרדי 19.03.2020
סתיו שפיר / צילום: איל יצהר, גלובס

דעה: סתיו שפיר היא הוכחה למותג עם עוצמה מזויפת

לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה

אורנה רודי 16.01.2020
צמיחה / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

אבי זיתן 06.01.2020
מיתוג מחדש  / צילום: שאטרסטוק
מיתוג | דעה

דעה: המותג הארגוני בעידן של Attention Economy

ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום בשוק העבודה המודרני • דעה

אימי עירון 04.01.2020
קורות חיים / צילום: Shutterstock

דעה: כשהמותג דועך, סופרים שורות בקורות חיים

למה קורות חיים צריכים להיראות כפירמידה הפוכה, ומדוע מספיקות 500 מילים? • דעה

אורנה רודי 19.12.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מיתוג | דעה

דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

אבי זיתן 06.12.2019
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוק
צרכנות | דעה

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות

כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט

אסף חתוכה 01.12.2019
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיב
שיווק | דעה

צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות

מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

אבי זיתן 04.11.2019
שמעון התרסי. האם באמת התכוון לפרוק עול? / צילום: שאטרסטוק

שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש וברא את המיתוג של הנצרות

הוא היה קנאי מלידה, הקפיד על קלה כחמורה ורדף את תלמידי ישו בשליחות הסנהדרין • אבל אז, "בדרך לדמשק", בערך לפני 1,985 שנה, התגלה לו האור • שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש והניח את היסודות לדת חדשה • הוא פטר את המצטרפים מעול המצוות וציווה עליהם רק לאהוב את משיחם • המותג שלו התחיל במחוז מרוחק בשערי המדבר ונעשה דת עולמית, המוסיפה להתפשט

יואב קרני, וושינגטון 20.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019
כנרת יפרח, מנהלת סטודיו נמלה / צילום: יח"צ

מיקרו-קופי: הכירו את המילה האחרונה בדיגיטל

על המיקרו-קופי שמעתם? • מדובר על המילים שבהן משתמשים במוצרים דיגיטליים, הקשורות ישירות להנעה לפעולה, הנחיות למשתמשים כיצד לפעול והתגובות שמקבלים המשתמשים לאחר ביצוע הפעולה • התחום נוגע לחוויית המשתמש בעיצוב המוצר, שיווק, דיגיטל, פיתוח, יזמות ועוד • איך הופכים תחום לא מוכר לקהילה תוססת ופעילה? • האזינו לפודקאסט "קומיוניקאסט" - פוטדקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 21.08.2019
יעל יגלום / צילום: איל יצהר, גלובס

"התרחבנו לחו”ל ויש לנו נוכחות גם במפרץ הפרסי"

פורטפוליו עם יעל יגלום, מייסדת ובעלי יולו: "כשהרגשתי שבוער בי לצאת לדרך עצמאית, בעלי אמר לי, 'למה לא תקימי רשת לבד?'"

ליאת רון 10.08.2019
מרטין לינדסטרום / צילום: יח"צ

גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"

מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"

מאיה לקר 01.08.2019
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל

אנדרה טבקוף 30.07.2019
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק

חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים

מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד

אסף חתוכה 25.07.2019
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"

כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"

שני מוזס 24.07.2019

   12345678   

   נמצאו 126 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988