המהלך כולל את כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, שעליהם יוטבע לוגו הפועלים ■ הכרטיס הממותג יעניק ללקוחות הבנק הטבות ומבצעים
פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני
חקר המוח הוביל למסקנה כי לא רק צבע, לוגו וסלוגן בונים מותג זכיר - גם למוזיקה יש תפקיד מכריע ■ "לסאונד יש השפעה של 30% על הקופה הרושמת", אומרים אייל נאור ואמיר אשר, שמביאים לארץ את בשורת המיתוג המוזיקלי
על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון
תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג
הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב
במסגרת המהלך, תחת הקונספט "אהבה NETO", יעברו סניפי הרשת מיתוג מיוחד
כך אמר עידו אהרוני, ראש צוות מיתוג, בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות ■ "כשנהרגים 200 אלף איש באסון המוני כזה, הדבר האחרון שמעניין את העולם זה מהו מספר הרופאים שהגיעו מישראל"
היום חשוב יותר מתמיד לבדל את המותג כדי למנוע ממנו תהליך של "גנריזציה"
תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל
זאת על מנת לאפשר למשרדי פרסום ומיתוג נוספים להשתתף במכרז ■ בין המשתתפים במכרז: שיר-שפיצר וארד תקשורת - שני משרדים עם קשרים פוליטיים ענפים ■ היקף התקציב למיתוג העיר: כ-400 אלף שקל
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
תהפוך את מותג המלונאות "לאונרדו" לבעל הפריסה הרחבה ביותר בארץ עם 16 מלונות ■ המהלך ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
בינה מלאכותיתגיוס עובדיםחברות הייטקמדד המותגים 2019מותגיםמיתוג מחדשניהול וקריירהפרסוםשוק העבודהשיווק