מיתוג

כתבות אחרונות

 

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

משרד המיתוג ברוך נאה זכה בתחרות "פנטאוורדס" העולמית

לפני כולם המשרד הישראלי זכה בקטגוריית המזון לצד משרד המיתוג הבריטי "טקסי סטודיו", וזאת בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של "מגה"

רן רימון 11.10.2009

תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול יוצא למכרז

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2009

נסתרות דרכי המיתוג הרוחני

למה שרי אריסון מצטיירת כגרוטסקית, אבל הרב פינטו והרנטגן נראים חבר'ה רציניים?

לילך סיגן 25.09.2009

"כל אחד יכול": המעצב פיליפ בולקיה מציג 10 טיפים למיתוג עסקי נכון

בולקיה, שבין לקוחותיו נמצאים בזק, סונול, שופרסל ורב-בריח, מאמין כי כל עסק יכול לעדכן ולרענן את המותג שלו - גם אם הוא עסק קטן עם משאבים דלים ■ "חד-משמעית, מיתוג מחדש יכול להציל עסק המצוי על סף קריסה"

ספיר פרץ 19.08.2009

AIG ישראל בוחנת את שינוי מיתוג הקבוצה ואת שמה

המנכ"לית, חווה פרידמן-שפירא: "AIG ישראל כחברה עצמאית ורווחית, המפוקחת על-ידי הממונה על הביטוח ושוק ההון, הוכיחה במשך השנים את חוזק המותג שלה"

רון שטיין 28.07.2009

חברת ג'ירף תקשורת חזותית טיפלה בתקציב המיתוג של המכביה ה-18

הפרויקט, בהיקף של כ-50 אלף שקל, כלל שפה חזותית ולוגו שכלל את המילה "חי"

שירות גלובס‏ 27.07.2009

הגודל לא קובע?

רשת האופנה האירית PRIMARK מיתגה עצמה כנועזת בגלל שהעליבה את הקונים

שמחה סיגן 03.06.2009

טרה תמתג עגלות קפה של "קופי טיים" וכוסות חד-פעמיות של רשת "קפה קפה"

המוצרים ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שהושקה לאחרונה תחת הסיסמה: "הכל מתחיל בחלב מצוין"

שירות גלובס‏ 07.05.2009

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2009

אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים

היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות

שירות גלובס 27.01.2009

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז על מיתוג מדינת קוסובו בהיקף 5.7 מיליון אירו

זו פעם ראשונה שמשרד פרסום ישראלי זוכה במיתוג של מדינה ; במכרז התמודדו כ-10 קבוצות פרסום, בהן גם DDB ופובליסיס ; התקציב כולל את יצירת הקריאייטיב והאסטרטגיה של המיתוג ואת רכישת המדיה בכל העולם

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2009

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 11