מיתוג

כתבות אחרונות

 
תאום דיגיטלי בעולם המטאוורס / אילוסטרציה: Shutterstock

מותגים רבים כבר במטאוורס: האם גם בחברה שלכם משתמשים בתאום דיגיטלי?

המטאוורס מאפשר כבר היום לחברות מותגים ליצור עולמות וירטואליים המהווים מעין "מגרש משחקים" לכל פרויקט או תרחיש • אריקסון, BMW ו־iRobot כבר משתמשות ביכולת הזו להשקת עדכונים חדשים, וגם בענף הפרסום יכולים למצוא בה עניין

משה רדמן 06.11.2022
ערך המותג / אילוסטרציה: Shutterstock

ערך המותג מחוץ לארגון חשוב עשרות מונים מאשר בתוכו

כולם מדברים אך ורק על טקטיקות שיווק עצמי - אך כשאסטרטגיות שגויות, גם הטקטיקות המשובחות ביותר לא ישפרו את פוטנציאל הקריירה וההשתכרות

אורנה רודי 02.06.2022
צ'רלס שולץ, מחבר הקומיקס סנופי / צילום: Associated Press, Ben Margot

מדמות קומיקס מתוחכמת לכוכב של גוצ'י: החיים החדשים של סנופי כאייקון אופנה

70 שנה אחרי שהושק הקומיקס האהוב, סנופי וחבריו הופכים למעצמת אופנה: משיתופי-פעולה עם רשתות ביגוד זולות ועד קולקציות יוקרתיות של מעצבי-על כמו גוצ'י ושאנל • אבל בעוד בעלי המותג נהנו מרווחים של 124 מיליון דולר ב-2021 - המעריצים המושבעים חוששים מזילות הספרים • האם אפשר למסחר את סנופי מבלי שהקסם המקורי יתפוגג?

וול סטריט ג'ורנל 18.03.2022
מיתוג עובדים? / אילוסטרציה: Shutterstock

מדוע מוצרים קונבנציונליים אפשר למתג מחדש, ועובדים לא?

מתי עדיין ניתן לשנות את ערך המותג, ומדוע רשתות חברתיות פחות יעילות ממדיומים סלקטיביים?

אורנה רודי 03.03.2022
לוגו הבנק הדיגיטלי לעומת לוגו החברה האמריקאית

מצא את ההבדלים: למה דומים השם והלוגו של הבנק הדיגיטלי הראשון

לפני ימים ספורים השיק הבנק הדיגיטלי הראשון, שבבעלות אמנון שעשוע, שם חדש ולוגו חדש: ONE ZERO • לגלובס נודע כי חברת סטארט-אפ עם אותו שם בדיוק, ועם לוגו כמעט זהה, כבר קיימת מספר שנים ופועלת בארה"ב

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2022
שופטי מאסטר שף משדרגים קוד של מפתחים במיקרוסופט / צילום: צילום מסך

מסקאזי ועד "מאסטר שף": האם מיתוג המעסיקים בחברות הייטק יצא משליטה?

בסוף השבוע פורסם סרטון פרוע, בו מככב הדיג'יי סקאזי כמי שמנסה להתקבל לחברת הפינטק ראפיד • הסרטון נמחק, החברה התנערה, אך המקרה מצטרף לשורת קמפיינים שפונים לעובדי הייטק פוטנציאליים • בפועל, הם משפיעים רק לטווח הקצר ומעוררים בעיקר ציניות

אופיר דור 09.01.2022
מערכות היחסים בין צרכנים למותגים / איור: גיל ג'יבלי

מקבלים יותר מידע, נותנים יותר ערכים: המגמות המובילות של ענף השיווק ב-2022

מערכות היחסים בין צרכנים למותגים יעלו מדרגה בשנה הקרובה - אולם רק בתנאי שחברות יתנהלו באחריות עם הדאטה שהן צוברות על הלקוחות שלהן, וייקחו בחשבון גם את הצדדים הסביבתיים והחברתיים • כך עולה מסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.01.2022
גל בר דעה, מנכ''ל הבנק הדיגיטלי One Zero / צילום: איל יצהר

הבנק הדיגיטלי של שעשוע בחר שם חדש - ONE ZERO

הבנק צפוי במהלך החודש הבא להתחיל בהשקה שקטה במסגרתה יפתחו חשבונות ל-60 אלף נרשמים בהרשמה מוקדמת • המנכ"ל גל בר דעה הסביר את הבחירה בשם: "באנו לנצח את הזמן האבוד והזמינות, את המורכבות וכאב הראש בניהול הכסף את הבירוקרטיה ואת כל מה שעד היום כאב לכולנו" • לאחרונה הודיע הבנק על שורת גופים, בעיקר מחו"ל, שמשקיעים בו 120 מיליון דולר

רועי ויינברגר 30.12.2021
מתוך מערכון ''ארץ נהדרת''  על ההייטק / צילום: צילום מסך

"מערבולת של שופוני": לא כולם בהייטק אוהבים את הטרנד החדש בענף

"פוגעים בתדמית העובדים", "לא אמיצים מספיק בשביל הדורות הצעירים", "תחרות למי יש יותר גדול" - אלה כמה מהביקורות ששמענו ממומחים למיתוג מעסיק בחברות הייטק על שטף הפרסומות והקמפיינים לגיוס מועמדים • אם זה לא אפקטיבי, אז מה כן? • ניהול וקריירה

דפנה ברמלי גולן 02.12.2021
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ''לית שיווק רב בריח / צילום: אייל טואג

"לא הצלחנו לעבוד עם משפיענים. מסטורי לא צומחת מכירה של דלת"

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק של רב בריח, מספרת אך קיבלה השראה דווקא מחברת אופנה בינלאומית, ואיך נראה עולם שבו ילדי המפתח של פעם מוחלפים בילדי הסמארטפון • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2021
מימין: עיתונאית גלובס אלה לוי-וינריב, אימי עירון, רו''ח איריס שטרק ורים יונס / צילום: שלומי יוסף

"חברות הייטק לא צריכות להתמקד בפינוקים אלא ביתרונות אמיתיים"

הפרסומאית אימי עירון, היזמת רים יונס ורו"ח איריס שטרק ניתחו בכנס התעסוקה השנתי של גלובס את הקרב על הטאלנט בשוק ההייטק • "היום ההשפעה של התדמית על קבלת ההחלטות של העובדים לאן ללכת משמעותית"

אופיר דור 16.11.2021
מתי גובה תקרת הכישורים זהה לגובה תקרת המיתוג ומתי יש נפער פער בין השתיים / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

ההבדל בין תקרת הכישורים לתקרת המיתוג

מתי גובה תקרת הכישורים זהה לגובה תקרת המיתוג, ומתי יש נפער פער בין השתיים?

אורנה רודי 09.09.2021
רוצים להתחדש? חזרו אל המקורות / צילום: Shutterstock

מספיק כבר עם השקר הזה. לא צריך כל הזמן "להמציא את עצמך מחדש"

ב"ניו יורק טיימס", בסטארבקס ובלגו הבינו שהם לא צריכים להמציא את עצמם מחדש • בדיוק להפך • חצי שעה של השראה

ערן גפן 30.07.2021
אינטל ירושלים / צילום: איל יצהר

אינטל מכריזה על ארכיטקטורה חדשה וממתגת את השבבים שלה מחדש

חברת אינטל העולמית הכריזה אמש על RibbbonFET, ארכיטקטורת טרנזיסטורים חדשה לשיפור ביצועי מעבדיה • במקביל, החברה החליטה על שיטת כינוי חדשה לשבבים שלה

אופיר דור 27.07.2021
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. טשטוש גבולות / צילום: רמי זרנגר

"מה שמתחיל בטיקטוק, כבר לא נשאר רק בטיקטוק"

כך אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, בוועידת MAD של גלובס • "כשהחיים האמיתיים מתחברים לחיים הדיגיטליים, מותגים מבינים את כוח הקהילה ומניחים את התשתית לטרנדים הבאים"

נבו טרבלסי 21.07.2021
מחלף הסירה / צילום: Atreo, Home of Tech Brands

תראו מי עולה על שלטי החוצות: כך הפכו חברות ההייטק למפרסמות ענק

חמושות במזומנים מגיוסי ענק והנפקות נוצצות, הסתערו השנה חברות הטכנולוגיה הישראליות על שוק התעסוקה במטרה לגדול ומהר • מכאן קצרה הדרך לשילוט חוצות וקמפיינים בטלוויזיה • ברוכים הבאים לעולם המיתוג החם ביותר ב-2021: מיתוג המעסיק • הצצה למדד המותגים, שיפורסם ביום רביעי

אופיר דור 18.07.2021

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 11