סופר פארם בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
לאומי עשוי לרשום רווח עד פי 3 על ההשקעה בסופר-פארם
‎‎הבנק בוחן מכירה של עד 8% ממניות סופר-פארם לפי שווי של 1.5-1 מיליארד שקל ‏‎‎■ בעלי הרשת ליאון קופלר והמנכ"ל ליאור רייטבלט עשויים להצטרף למכירה‏
  
 
רועי גולדנברג
רועי גולדנברג
לאתרי קופונים בישראל אין מה לחשוש
בשונה מהקופונים, בהטבות של פייסבוק Offers לא חייבים להציע 50% הנחה
במשך תקופה ארוכה מנסה פייסבוק את מזלה בשוק הקופונים והדילים. תחילה היו אלה דילים מבוססי מיקום ודילים מותני פרסום ברשת החברתית, אך ...המשך
  
 
ההטבות של פייסבוק בישראל: סופר-פארם וניו-פארם יציעו קופונים
‏Facebook Offers‏ הוא חלק מסדרת ניסיונות של פייסבוק להיכנס לשוק הקופונים
  
 
בדיקת "גלובס": פערי מחירים באותה רשת בערים שונות
בעוד שיש רשתות המקפידות על מחירים זהים בכל הסניפים, אחרות - כמו כפר השעשועים, הפיראט האדום, קפה קפה או סופר-פארם - מתאימות את המחירים בסניפים השונים לאזור ■ לפעמים שווה לצאת מת"א ולקנות צעצועים בכפר-סבא
  
 
סופר-פארם תמכור מוצרי Life במכונות אוטומטיות מחוץ לסניפים
מוצרי הגנה מהשמש של המותג הפרטי Life יימכרו לראשונה מחוץ לסניפי הרשת
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.9 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - yes עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
  
 
מאדינה מילאנו ישראל פיתחה קו מוצרים עבור הרשת העולמית
מוצרי האיפור החדשים יימכרו ברשת סופר-פארם ובהמשך גם במדינות נוספות
  
 
סקר חברות מובילות: קרב צמוד בין ניו-פארם וסופר-פארם
ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים
  
 
סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני במותגים המושקעים - ויזה כאל עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
  
 
ישראכרט - המותג המושקע ביותר בינואר עם כ-6.9 מיליון שקל
החודש הראשון של 2012 מראה על שינוי מגמה בפרסום: חלק מהמותגים מנצלים את התקופה דווקא להעלאת הווליום הפרסומי
  
 
ישראכרט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
אחרי הפסקה קצרה חוזרת חברת האשראי לפרסם בטלוויזיה את תוכנית המסלולים
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קיה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
  
 
אפקט המחאה: רשתות השיווק הקטינו את הפרסום ב-15 מיליון שקל
יפעת בקרת פרסום: עקב המחאה, היקפי הפרסום בקטגוריות החלב הצטצמצו ב-29% ■ סופר-פארם וחברות הרכב החליטו לשחות נגד הזרם והגדילו את הפרסום
  
 
בזק בינלאומי - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988