עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.9 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - yes עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
  
 
מאדינה מילאנו ישראל פיתחה קו מוצרים עבור הרשת העולמית
מוצרי האיפור החדשים יימכרו ברשת סופר-פארם ובהמשך גם במדינות נוספות
  
 
סקר חברות מובילות: קרב צמוד בין ניו-פארם וסופר-פארם
ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים
  
 
סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני במותגים המושקעים - ויזה כאל עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
  
 
ישראכרט - המותג המושקע ביותר בינואר עם כ-6.9 מיליון שקל
החודש הראשון של 2012 מראה על שינוי מגמה בפרסום: חלק מהמותגים מנצלים את התקופה דווקא להעלאת הווליום הפרסומי
  
 
ישראכרט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
אחרי הפסקה קצרה חוזרת חברת האשראי לפרסם בטלוויזיה את תוכנית המסלולים
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קיה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
  
 
אפקט המחאה: רשתות השיווק הקטינו את הפרסום ב-15 מיליון שקל
יפעת בקרת פרסום: עקב המחאה, היקפי הפרסום בקטגוריות החלב הצטצמצו ב-29% ■ סופר-פארם וחברות הרכב החליטו לשחות נגד הזרם והגדילו את הפרסום
  
 
בזק בינלאומי - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל
  
 
סקר: לאילו רשתות נאמנות נשות המגזר הערבי?
‎‎סקר שערך פורטל הנשים והלייף סטייל ניסוואן, מקבוצת עיתון "פנורמה": 85% מהנשים במגזר הערבי מתעדכנות על מוצרים וטרנדים באמצעות האינטרנט‏
  
 
סופר-פארם - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
  
 
בדיקת "גלובס": פערי מחיר משמעותיים בין סניפי סופר-פארם השונים
אנו מצפים למצוא בסניפי סופר-פארם מחירים אחידים, אך בדיקת "גלובס" מגלה פערי מחיר של כ-30% במוצרים זהים ■ סופר-פארם: "זה בגלל שיטת הזכיינות"
  
 
בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
מותגי התקשורת בזק והוט התמקמו השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 315 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 20