במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - yes עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
מוצרי האיפור החדשים יימכרו ברשת סופר-פארם ובהמשך גם במדינות נוספות
ניו-פארם מובילה בפער קטן על סופר-פארם, ובשתי הרשתות הלקוחות מרוצים מהשירות באופן כללי, אך אינם מרוצים מההמתנה בתור ועוד פחות מזה מהמחירים
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
במקום השני במותגים המושקעים - ויזה כאל עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
החודש הראשון של 2012 מראה על שינוי מגמה בפרסום: חלק מהמותגים מנצלים את התקופה דווקא להעלאת הווליום הפרסומי
אחרי הפסקה קצרה חוזרת חברת האשראי לפרסם בטלוויזיה את תוכנית המסלולים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קיה עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
יפעת בקרת פרסום: עקב המחאה, היקפי הפרסום בקטגוריות החלב הצטצמצו ב-29% ■ סופר-פארם וחברות הרכב החליטו לשחות נגד הזרם והגדילו את הפרסום
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - ישראכרט עם כ-1.4 מיליון שקל
סקר שערך פורטל הנשים והלייף סטייל ניסוואן, מקבוצת עיתון "פנורמה": 85% מהנשים במגזר הערבי מתעדכנות על מוצרים וטרנדים באמצעות האינטרנט
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל
אנו מצפים למצוא בסניפי סופר-פארם מחירים אחידים, אך בדיקת "גלובס" מגלה פערי מחיר של כ-30% במוצרים זהים ■ סופר-פארם: "זה בגלל שיטת הזכיינות"
מותגי התקשורת בזק והוט התמקמו השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - סיטרואן עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
עלי אקספרסבוקינגגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמסחר מקווןפרסומותקניות באינטרנטרשתות פארםשופרסל