סופר פארם

כתבות אחרונות

 

לקראת החגים: מבצעי הבישום נכנסו לישורת האחרונה

חובבי הבשמים הקלאסיים וגם אלה שמחפשים ניחוחות חדשים - זה הזמן להתבשם ממחירים נמוכים במיוחד

מיכל רז-חיימוביץ' 16.09.2009

סקר מובילי השירות של "גלובס": אין הבדל בין סופר-פארם לניו-פארם

כניסת המשביר לצרכן לרשת ניו-פארם הפיחה בה רוח גבית, עד שהשנה היא צמצמה כמעט לחלוטין את הפער מסופר-פארם ■ עם זאת, בתחום שביעות-הרצון מהמחירים יש לשתי הרשתות עדיין הרבה עבודה

אורלי פלג-מזרחי 13.08.2009

לא רק כספומט: באיזו רשת חנויות נוחות הכי נוח למשוך מזומן

שופרסל, סופר-פארם וחנויות הנוחות מנטה, yellow ו-so good מאפשרות כיום למשוך כסף מזומן ■ בסופר-פארם נגבית העמלה הנמוכה ביותר, וברשת מנטה ניתן למשוך כסף עם כל כרטיס מגנטי בנקאי

אורלי פלג-מזרחי 10.08.2009

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר

סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 02.08.2009

יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, פורש מתפקידו

על-פי הערכות, עשהאל החליט לפרוש לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת אינו עומד להתפנות בקרוב ■ הוא יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית, וככל הנראה לא ימונה לו מחליף

אילנית חיות 02.08.2009

שחקן חדש בשוק החוץ-בנקאי: כרטיס האשראי לייף סטייל

זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הכרטיס החדש, שייקרא "לייף סטייל פלוס", יכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל ■ מקורות המימון של האשראי יתחלקו בין סופר-פארם לישראכרט

אילנית חיות 28.07.2009

"יום לייף סטייל" 2009: סופר-פארם מכרה פי חמש מאשר ביום רגיל

מהחברה נמסר כי כ-120 אלף מלקוחות המועדון ביצעו אמש קניות בסופר-פארם בהיקף של 37 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 23.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר

נתי יעקובי 05.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-478 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-136 אלף דולר

נתי יעקובי 28.06.2009

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו

בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.06.2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14.06.2009

ברק ברנפלד מונה למנהל תחום הסלולר של רשת סופר-פארם

במסגרת התפקיד יוביל ברנפלד את שיתוף-הפעולה של הרשת עם פלאפון ■ בתפקידו הקודם ניהל את הערוץ העסקי של חברת מי עדן, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בחברת יורוקום

שירות גלובס‏ 01.06.2009

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

מוריס כהונאי 01.05.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 379 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 24