בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
ועידת פסגה עם מובילי השוק הקמעונאי: מה הצפי למכירות, לרמת המחירים, לתחרות, למצוקת האשראי ולרווח הגולמי - ואיך מחברים את כל אלה לנוסחה שתנצח את המיתון? זאב ורמברנד, ליאור רייטבלט, רמי שביט ואייל פישמן עונים
הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE
חנויות פלאפון בסופר-פארם יושקו בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל וימוקמו בכניסה לעשרות חנויות הרשת ברחבי הארץ
למרות המשבר, סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל: "אם המצב ב-2009 יחייב מבצעים אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי - נהיה שם"
המהלך יבוצע לאחר סיום ההתקשרות של אורנג' עם רשת סופר-פארם הקמת הדוכנים צפויה להסתיים ברבעון השני של 2009
ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"
צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
מדובר בהסכם אסטרטגי וחשוב מאד לפלאפון, שכן החברה תצטרך להקדיש מאמצים רבים להעברת לקוחות מהרשת הישנה לרשת החדשה שתקום בתחילת 2009, והכוח השיווקי של סופר-פארם יכול לתרום רבות למהלך
עלי אקספרסבוקינגגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמסחר מקווןפרסומותקניות באינטרנטרשתות פארםשופרסל