סופר פארם

כתבות אחרונות

 

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

בדיקת "גלובס": רמי לוי היא הרשת הזולה ביותר בסל מוצרי התינוקות

מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה ; מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי

מיכל רז-חיימוביץ' 02.02.2009

טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

נתי יעקובי 29.01.2009

חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת

נתי יעקובי 22.01.2009

מכירות רשת סופר-פארם ב-2008 הסתכמו ב-3 מיליארד שקל

מחזור המכירות של הרשת בחו"ל הגיע לכחצי מיליארד שקל ; מנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט: נעשה כל מאמץ כדי לשמור על שורת המכירות, גם במחיר שחיקת הרווח

אילנית חיות 19.01.2009

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

לנצח את המיתון: מובילי השוק הקמעונאי מסבירים איך יתמודדו עם השנה הקשה שבפתח

ועידת פסגה עם מובילי השוק הקמעונאי: מה הצפי למכירות, לרמת המחירים, לתחרות, למצוקת האשראי ולרווח הגולמי - ואיך מחברים את כל אלה לנוסחה שתנצח את המיתון? זאב ורמברנד, ליאור רייטבלט, רמי שביט ואייל פישמן עונים

אילנית חיות 14.01.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

פלאפון תקים בשנה בקרובה 70 חנויות ברשת סופר-פארם

חנויות פלאפון בסופר-פארם יושקו בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל וימוקמו בכניסה לעשרות חנויות הרשת ברחבי הארץ

יעל גרוס-אנגלנדר‏ 26.11.2008

בסופר-פארם עסקים כרגיל: תפתח 18 סניפים חדשים ב-2009

למרות המשבר, סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות ; המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל: "אם המצב ב-2009 יחייב מבצעים אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי - נהיה שם"

‎‎יעל גרוס-אנגלנדר‏ 26.11.2008

אורנג' תקים דוכני מכירה בקניונים בהשקעה של 7 מיליון שקל

המהלך יבוצע לאחר סיום ההתקשרות של אורנג' עם רשת סופר-פארם ; הקמת הדוכנים צפויה להסתיים ברבעון השני של 2009

אילנית חיות 24.11.2008

שוק המזון במגזר הערבי נמצא ברובו בידיים פרטיות

ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה ; במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"

אילנית חיות 20.11.2008

אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע כ-363 אלף דולר בפרסום OFFLINE

צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר

נתי יעקובי 30.10.2008

סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע בפרסום OFFLINE ו-ONLINE

בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 16.10.2008

לקראת החגים: מגה, סופר-פארם וקסטרו - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 25.09.2008

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 24