סופר פארם

כתבות אחרונות

 

מנכ''ל סופר-פארם תומך בתקנות ההחזר הכספי על ביטול עסקה

ליאור רייטבלט ליוזמת ההצעה, ח"כ אורית נוקד: "רבים ינסו לנגח את ההצעה בטענה שתביא להתמוטטות בתי עסק. ואולם, סופר-פארם נוהגת בשיטה זו כבר שנים רבות - וגישה זו דווקא מיטיבה עם תוצאותינו העסקיות"

אדריאן פילוט 05.07.2010

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA

נתי יעקובי 04.07.2010

מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?

הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?

גליה שפרינג 24.06.2010

עידו תדמור יוביל את פעילות הקיץ של רשת סופר-פארם

‎המהלך, בהשקעה של 12 מיליון שקל, יכלול תחרות ריקודים ארצית תחת הכותרת "‏Summer Sale 2010‎‏" ופעילויות נוספות בסימן הגנה מהשמש

אילנית חיות 21.06.2010

דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.9 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם קמפיין ל-‏BEAUTY CITY‏ ול-‏BEAUTY SALE‏ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

‎‎נתי יעקובי 07.06.2010

HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל

המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק

נתי יעקובי 30.05.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2 מיליון שקל

HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית

נתי יעקובי 23.05.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

נתי יעקובי 09.05.2010

אופיס דיפו עוזבת את מועדון לייף סטייל לטובת מועדון 365

עוברת ממועדון הלקוחות של רשת סופר-פארם למועדון הלקוחות המתחרה של קבוצת המשביר לצרכן

אילנית חיות 05.05.2010

תנובה - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

‎‎הקמפיין של תנובה ל"משכנתא שנה במתנה" התפרס על כל אמצעי המדיה והגיע לראש טבלת המותגים המושקעים‏

‎‎נתי יעקובי 03.05.2010

עלייה של 8% בהוצאות הפרסום של רשתות השיווק ברבעון הראשון

עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2010

רייטבלט: אם אעזוב את סופר-פארם, זה יקרה כשאהיה בעל השליטה

מנכ"ל סופר-פארם מדבר עם חגי גולן על התחרות בשוק הקמעונאות; על כך שאין הבדל בין פולנים לישראלים ("הרי חצי מדינה הגיעה משם"); ועל הניהול של יעקב גלברד, אפי רוזנהויז, יונה פוגל וארז ויגודמן

אליאב אללוף 30.03.2010

רשת מוצרי החשמל א.ל.מ - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון

נתי יעקובי 21.03.2010

סופר-פארם אוספת מהמדפים בקבוקי מים 1.5 ליטר של Life

זאת בשל חשש להימצאות החיידק סטרפטקוקוס ■ מדובר בבקבוקים ששווקו מתאריך 14 במארס ■ לקוחות המעוניינים להחזיר את הבקבוקים, באריזה סגורה או פתוחה, יוכלו לעשות זאת בסניפי הרשת ולקבל זיכוי כספי מלא

אילנית חיות ושי ניב 17.03.2010

בכיר בענף הקוסמטיקה והבישום: "אנחנו מתאבדים יחד עם כולם"

גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח

אילנית חיות 16.03.2010

רייטבלט: "שופרסל היא המתחרה הכי קשה של סופר-פארם"

מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות

אילנית חיות 01.03.2010

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 24