אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
ישראכרט מכריזה על כניסה לתחום התשלומים בסלולר ■ התשלום יתאפשר באמצעות תקן ה-Contact Less של חברת מאסטרקארד
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"
תתחרה בדייסות של מטרנה ■ קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה
חגיגות ה-60 להיווסדו של מפעל הפיס נותנות למוסד הוותיק סיבה לפרסם - ובגדול
משיקה את "Good Life Festival" - אירוע החיים הטובים השנתי המוקדש לבריאות ואיכות חיים ■ במסגרת הפסטיבל, שילווה בקמפיין של באומן-בר-ריבנאי, יוצעו מבצעים על מוצרי בריאות
פיג'מה בחנות ספרים, ביטוח בסופרמרקט ומכונת קפה בתחנת דלק: מבדיקת "גלובס" עולה כי לא פעם כשמוצרים נמכרים בסביבה הכי פחות טבעית להם - המחירים שלהם משתלמים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
כך מדווחת רשת סופר-פארם ■ עם זאת, בקרב קמעונאים קטנים יותר דווח על ירידה חדה במכירות התרופה אתמול
זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים
תכירו את Syneron Beauty, חברת-הבת שתרכז את תחום הטיפולים הביתיים של סינרון ■ מנכ"ל החברה: "בקרוב נתחיל בפעילות שיווק ופרסום שתכלול עיתונים ופרסומות בטלוויזיה"
יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל
עלי אקספרסבוקינגגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמסחר מקווןפרסומותקניות באינטרנטרשתות פארםשופרסל