סופר פארם

כתבות אחרונות

 

שוק תווי הקנייה בישראל מגלגל 2.5 מיליארד שקל בשנה

בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים

אילנית חיות 31.03.2011

אין היסטריה: מכירות נורופן ירדו ב-20% בלבד

כך מדווחת רשת סופר-פארם ■ עם זאת, בקרב קמעונאים קטנים יותר דווח על ירידה חדה במכירות התרופה אתמול

אילנית חיות ‏ 29.03.2011

45 אלף שקל קנס לזכיינית סופר-פארם בגין הטעיית צרכנים

זכיינית סופר פארם בקניון בת-ים, חברת ג.פ.שפירא בע"מ, הורשעה בכך שהשתמשה במחירים פיקטיביים לצורך פרסום מבצעים

אפרת אהרוני 27.03.2011

דיילת היופי של סינרון: "למכשיר שלנו יתרון טכנולוגי ברור"

תכירו את Syneron Beauty, חברת-הבת שתרכז את תחום הטיפולים הביתיים של סינרון ■ מנכ"ל החברה: "בקרוב נתחיל בפעילות שיווק ופרסום שתכלול עיתונים ופרסומות בטלוויזיה"

טלי ציפורי 21.03.2011

זה לא שאנחנו חסרות הומור

יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת

ד"ר צבי טריגר 09.03.2011

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

נתי יעקובי 07.03.2011

מנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט: נמשיך להוריד מחירים

בראיון ל"גלובס" מותח רייטבלט ביקורת על הספקים ("לא מכניסים את היד לכיס") - ומסביר מה קורה בגיזרת החיתולים ("אנחנו מפסידים שם 32 מיליון שקל בשנה") ובגיזרת הקוסמטיקה

אילנית חיות 03.03.2011

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.69 מיליון שקל

נתי יעקובי 28.02.2011

קפה עלית - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן

נתי יעקובי 21.02.2011

פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4

נתי יעקובי 14.02.2011

ההסתדרות תוכל לתבוע מעסיקים המפרים את חוק הכיסאות

זאת גם כאשר העובדים הנפגעים אינם מיוצגים על-ידה - כך פסק היום באופן תקדימי בית הדין הארצי לעבודה

חן מענית 10.02.2011

מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים: סופר-פארם עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 31.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

"המותג Life של סופר-פארם כבר לא משחק בגיזרת המחיר"

סופר-פארם מציינת 15 שנים למותג Life, אבל מנהלי המותג כבר לא רוצים לקרוא לו מותג פרטי ■ לדבריהם, הוא כבר שחקן עצמאי על המדף, והרשת מתייחסת אליו כמו אל כל מוצר רגיל אחר

חגית ברונסקי 17.01.2011

שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.5 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - HOT עם השקעה בפרסום של כ-2.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 17.01.2011

איפה המבצעים יותר משתלמים - בסופר-פארם או ניו-פארם?

אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל

מיכל רז-חיימוביץ' 13.01.2011

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 369 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 24