סופר פארם בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
מוצרי פארם. הרשתות הן לא רק "סבל" תרופות / צילום: תמר מצפי
ריכוזיות ורווחיות בפארם בשיא - בין השאר על חשבון העובדים
חלקן של סופר-פארם וניו-פארם במכירות הענף עומד על 86% - והרווחיות שלהן גבוהה יותר מכפליים מהרווחיות של בתי המרקחת ■ בתגובה לפליאה שהביעו בענף, באוצר הסבירו כי מיקוד הסקירה היה מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סוף להסדרי הבלעדיות של סופר-פארם בקניונים ובמרכזי מסחר
בעקבות בדיקה של כשנה שערכה רשות ההגבלים עקב פנייה של מכבי שירותי בריאות, התקבל הסכם המגביל את דרישות הבלעדיות של הרשת ל-3 שנים רטרואקטיבית ■ ב-120 סניפי סופר-פארם תתבטל הבלעדיות באופן מיידי
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה אתר קניות בהשקעה של 10 מיליון שקל
בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'
שופרסל: מו"מ מתקדם לרכישת ניו-פארם ב-115-135 מיליון ש'
שופרסל חושפת את תג המחיר במו"מ מול קבוצת המשביר ■ טרם התקבל אישור הדירקטוריון או רשות ההגבלים העסקיים לעסקה, ככל שתצא לפועל ■ הנפגעת העיקרית מהעסקה הצפויה: רשת סופר-פארם
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
רווחים של מאות אחוזים: מחירי התרופות ללא מרשם בישראל
בכמה רוכשות חברות הפארם את התרופות ללא מרשם, ובאיזה מחיר מנופח מוכרות אותן לצרכנים? מנתונים שנחשפו בחדשות 2 עולים פערי התיווך העצומים
  
 
בקבוק חימום חשמלי  לייף / צילום: יחצ
ריקול לבקבוקי חימום חשמלי בסופר-פארם; דיווחים על תקלה
סופר-פארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי" החל מתאריך 22.1.2017, להחזירו - זאת בעקבות 4 דיווחים של לקוחות על אפשרות של תקלה חשמלית במוצר שעלולה לגרום לנזק
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם תשיק אתר מכירות מקוון במהלך 2017
לאתר תעלה כל קולקציית המוצרים - לרבות תרופות ■ כבר בעשור הקודם בנתה החברה אתר, אך בסוף החליטה לא להעלותו לאוויר ■ בשבועות האחרונים נציגי סופר-פארם כבר נפגשו עם יצרנים מובילים ועדכנו אותם בתוכניות
  
 
פרסומת סופר פארם/ צילום: מתוך הוידאו
סערת קמפיין סופר-פארם: הדתיים זעמו, הלהט"בים עוד יותר
פרסומת חדשה של סופר-פארם מראה סוגים שונים של משפחות, ובין היתר הורים מאותו מגדר ■ הרשת בתגובה לאתר הדתי "סרוגים": "הפרסומת רק בפייסבוק ובקולנוע, ממש בקטנה" ■ אגודת הלהט"ב: "ראוי שחברי הקהילה ידירו רגליהם מסופר-פארם"
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
  
 
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם תפצה לקוחות שהושפלו בחנות ב-6,850 שקל
סופר-פארם תפצה שתי לקוחות, אחרי שעובדות בסניף סיטי סנטר בחיפה העליבו אותן בפומבי כאשר חשדו כי גנבו פריט איפור
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988