עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'
שופרסל: מו"מ מתקדם לרכישת ניו-פארם ב-115-135 מיליון ש'
שופרסל חושפת את תג המחיר במו"מ מול קבוצת המשביר ■ טרם התקבל אישור הדירקטוריון או רשות ההגבלים העסקיים לעסקה, ככל שתצא לפועל ■ הנפגעת העיקרית מהעסקה הצפויה: רשת סופר-פארם
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
רווחים של מאות אחוזים: מחירי התרופות ללא מרשם בישראל
בכמה רוכשות חברות הפארם את התרופות ללא מרשם, ובאיזה מחיר מנופח מוכרות אותן לצרכנים? מנתונים שנחשפו בחדשות 2 עולים פערי התיווך העצומים
  
 
בקבוק חימום חשמלי  לייף / צילום: יחצ
ריקול לבקבוקי חימום חשמלי בסופר-פארם; דיווחים על תקלה
סופר-פארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי" החל מתאריך 22.1.2017, להחזירו - זאת בעקבות 4 דיווחים של לקוחות על אפשרות של תקלה חשמלית במוצר שעלולה לגרום לנזק
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם תשיק אתר מכירות מקוון במהלך 2017
לאתר תעלה כל קולקציית המוצרים - לרבות תרופות ■ כבר בעשור הקודם בנתה החברה אתר, אך בסוף החליטה לא להעלותו לאוויר ■ בשבועות האחרונים נציגי סופר-פארם כבר נפגשו עם יצרנים מובילים ועדכנו אותם בתוכניות
  
 
פרסומת סופר פארם/ צילום: מתוך הוידאו
סערת קמפיין סופר-פארם: הדתיים זעמו, הלהט"בים עוד יותר
פרסומת חדשה של סופר-פארם מראה סוגים שונים של משפחות, ובין היתר הורים מאותו מגדר ■ הרשת בתגובה לאתר הדתי "סרוגים": "הפרסומת רק בפייסבוק ובקולנוע, ממש בקטנה" ■ אגודת הלהט"ב: "ראוי שחברי הקהילה ידירו רגליהם מסופר-פארם"
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
  
 
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם תפצה לקוחות שהושפלו בחנות ב-6,850 שקל
סופר-פארם תפצה שתי לקוחות, אחרי שעובדות בסניף סיטי סנטר בחיפה העליבו אותן בפומבי כאשר חשדו כי גנבו פריט איפור
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ
  
 
גרנולה לייף של סופר-פארם / צילום: יחצ
סופר-פארם מרחיבה את הריקול בגרנולה של "לייף"
זאת בשל חשש להימצאות חרקי מזון במוצר, בהמשך להודעה קודמת מתחילת החודש ■ בחברה מדגישים כי לא מדובר בסכנה בריאותית
  
 
אדם פרידלר ואוהד סנדלר / צילום: איל יצהר
"המחירים ברשתות הפארם הגיעו לאבסורד"
אדם פרידלר ואוהד סנדלר השיקו השבוע את רשת הפארם המוזלת גוד פארם ■ בראיון ל-G הם מספרים על לחצים שכבר מופעלים על הספקים שלהם
  
 
קווי לילה / צילום: יוטיוב
מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש
עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 315 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 20