סנו הוספה למעקב


חברת סנו נוסדה על-ידי ברונו לנדסברג בשנת 1965, מעט אחרי שהקים בשנת 1959 את החברה הדרומית לשיווק, שהמוצר הראשון שייצרה היה אבקה לניקוי אסלות.
תחת הנהגתו של ברונו לנדסברג כמנכ"ל החברה ואחר-כך כיו"ר צמחה סנו והפכה לחברה שמוצריה מוכרים בכל בית בישראל. ‏ ב-1982 הונפקה סנו בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, והיום היא נסחרת לפי שווי של 1.376 מיליארד שקל. ברונו לנדסברג מחזיק ב-38.59% ממניות החברה, ששוויין 531 מיליון שקל. ‏ בשנת 2008  מכרה סנו את אחזקותיה (40%) בחברת שניב לידי משפחת ברנט, בעקבות המכירה נאלצה החברה לבצע מחיקה של כ-8 מיליון שקל. בשנת 2009 נכנסה חברת סנו  לראשונה לתחום המזון היבש - הקימה את חברת אפ-טוטל קורפוריישן ורכשה מפעל לייצור חטיפים. ב-2010 השלימה סנו את עסקת רכישת מותגי קרליין תמורת 85 מיליון שקל. ב-2011 דיווחה החברה כי היא מוכרת את אחזקותיה (50.1%) בחברת אפ-טוטאל קורפוריישן לחברת השיווק וההפצה ש. שסטוביץ, תמורת 3.2 מיליון שקל.
במרץ 2014 הודיעה החברה כי היו"ר ברונו לנדסברג החליט לסיים את תפקידו כיו"ר החברה, בנו אלכס לנדסברג, צפוי להחליפו בתפקיד.

כתבות אחרונות

 
אלכס לנדסברג / צילום: שלומי יוסף

סנו: גם תחום מוצרי הניקוי נהנה מביקושים חזקים בקורונה

לפי סנו, "התפשטות הנגיף הובילה לעלייה בביקוש למוצרי החברה", הכוללים מוצרי ניקוי ואחזקת הבית, מוצרי נייר, טואלטיקה, קוסמטיקה ועוד

אביב לוי 27.05.2020
יובל לנדסברג, מנכ”ל סנו / צילום: שלומי יוסף, גלובס

קרן הקורונה של סנו: החברה תרמה מתחילת השנה 2.7 מיליון שקל

החברה, המנוהלת ע"י ממשיכי דרכו של המייסד ברונו לנדסברג, תרמה מיליון שקל לבית החולים תל-השומר לטובת רכישת מכשירי הנשמה בצל משבר הקורונה, וגם פתחה "קרן קורונה"

שני מוזס ושירי דובר 22.04.2020
יובל לנדסברג / צילום: אמיר מאירי

התרגיל של סנו יעלה לה יותר ממיליון שקל

בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד סנו נטען כי באריזות של ניילון נצמד, החברה גרעה כ-7% מהמידות שצוינו על האריזה • כעת סנו תגדיל את המוצרים כפיצוי - מהלך שמגלם ערך של החזר כספי לצרכנים בשווי של 988 אלף שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 20.01.2020
מוצרי סנו / צילום: יחצ

סמנכ”ל הסחר והמכירות של סנו לירן ניסימי מונה למשנה למנכ”ל

ניסימי מועסק בסנו 21 שנה, כשבשמונה השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הסחר

שני מוזס 02.12.2019
מדד המותגים: טואלטיקה וניקיון / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

הדירוג: אלה המותגים המובילים בענף הטואלטיקה ומוצרי הניקיון

גם בתחום הטואלטיקה נרשמו התייקרויות בשנה האחרונה, אבל בניגוד לשוק המזון והמשקאות, שבו העלאות המחירים הביאו לירידה ענפית - קטגוריות טיפוח הפרט והמוצרים לבית דווקא נהנו מצמיחה ריאלית

שני מוזס 21.09.2019
ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת / צילום: איל יצהר

המרוץ לרכישת סוגת: סנו נסוגה מהעסקה ויוצאת מהתמונה

בתגובה לפרסום אמש ב"גלובס", סנו דיווחה היום כי "נכון להיום לא מתקיים מו"מ על רכישת סוגת" • ככל הידוע, מתוך שמונה מציעות שלקחו חלק בהליך לרכישת סוגת נותרו כעת רק שלוש חברות, אחת מהן היא קבוצת המשקיעים בה שותף מנכ"ל סוגת הנוכחי ג'יל גמון

שני מוזס 03.07.2019
ז'יל גמון, הבעלים של סוגת / צילום: איל יצהר

תיכנס לתחום המזון? סנו במגעים לרכישת סוגת מידי ענקית המזון הבריטית

ל"גלובס" נודע כי סנו, יצרנית הטואלטיקה הציבורית שבשליטת ובניהול משפחת לנדסברג, במגעים לרכוש את סוגת, יצרנית המזון שמזוהה בעיקר עם אריזות סוכר, אורז וקטניות ונחשבת למונופול בתחומים הללו • אם עסקה כזו תצא לפועל, תהיה זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שלה שסנו תיכנס לתחום המזון

שני מוזס 02.07.2019
אלכס לנדסברג / צילום: שלומי יוסף

2.5 מיליארד ש': בסנו סימנו את אירופה ומתכוננים להגעת אמזון

קבוצת סנו, שהוקמה לפני 6 עשורים, היא חברה שונה בנוף התעשייה המקומית בכך שנותרה משפחתית • בראיון מיוחד מספר בעל השליטה אלכס לנדסברג על המורשת של אביו, מייסד החברה ברונו לנדסברג המנוח • מדד המותגים

שני מוזס 11.07.2018
יובל לנדסברג / צילום: אמיר מאירי
אמזון | בלעדי

סנו תמכור באמצעות אמזון מוצרים לשוק האמריקאי

מדובר בפיילוט שייחל באוקטובר הקרוב ויכלול בתחילה 10 מוצרים בתחום הטואלטיקה והקוסמטיקה, באמצעות המותגים נטורל פורמולה וקרליין • במקביל צפויה סנו לשתף פעולה עם אמזון גם בשוק המקומי

שני מוזס 06.06.2018
דוכן בשר בסופרמקט / צילום: תמר מצפי
בשר | לפני כולם

גל התייקרויות בדרך? גם מחירי הבשר הקפוא עולים

לאחר שאמש פורסם כי קימברלי-קלארק וסנו מייקרות את מוצרי הנייר בכ-10%, כעת נודע כי גם שניב מעלה מחירים • במקביל, ל"גלובס" נודע כי מחירי הבשר הקפוא המיובא התייקרו ב-20%, כשבשיא - שיתרחש כנראה באוגוסט - ההתייקרות תגיע עד 40%

שני מוזס 30.05.2018
נייר טואלט של סנו / צילום: יחצ
טואלטיקה | לפני כולם

לא רק קימברלי קלארק: גם סנו מייקרת את מוצרי הנייר

ההתייקרות לצרכן תורגש בכיס כבר בתחילת השבוע הבא, כאשר ככל הנראה גם כאן מדובר במוצרים כמו נייר טואלט, נייר סופג וטישו • המותג של סנו בקטגוריות הללו נקרא "סנו סופט"

שני מוזס 29.05.2018
 הכנת דוחות כספיים תקופתיים /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם שניב תהפוך למיני-סנו?

הפעילות הממוזגת של שניב מזכירה את פעילותה של סנו

יניב פגוט 23.01.2018
ברונו לנדסברג, ערב לזכרו של מרדכי קריינר / צלם סיון פרג`

ברונו לנדסברג, מייסד חברת סנו, הלך לעולמו בגיל 97

לנדסברג הקים את סנו ב-1964 והוביל אותה כמנכ"ל ואחר-כך כיו"ר, עד לפני כ-4 שנים, אז פרש מכל תפקידיו בחברה ■ זכה במהלך השנים בפרסים רבים על תרומתו לכלכלה הישראלית

שני מוזס 19.10.2017
מוצרי סנו / צילום: יחצ
חוגלה קימברלי | לפני כולם

לא תאמינו מהם שיעורי הרווחיות של סנו

נתונים בלעדיים שמסר האוצר מראים שהחברות הגדולות בענף הטואלטיקה מגיעות לשיעורי רווחיות של עד 15%-16% ■ והמסקנה? הכוח והאפשרות "להעניש" הוא בידי הצרכנים

אלי ציפורי 25.09.2017
מוצרי סנו / צילום: יחצ

ביהמ"ש הורה על הקפאת מכרז לאספקת חומרי ניקוי לצה"ל

סנו פרופשיונל טוענת כי המכרז מעניק יתרון בלתי הוגן לקליר, המספקת חומרי ניקוי לצה"ל כבר 16 שנים ■ עוד נטען כי יש לפסול את קליר מהתמודדות במכרז החדש, שכן היא רימתה את משרד הביטחון ולא גילתה כי גבתה מע"מ בכפל במשך שנה וחצי

שירות גלובס 05.07.2017
מוצרי סנו סושי / צילום: יחצ

מה הבעיה? קנו סנו! מניה סולידית ששווה קנייה

לחברת סנו מותגים בעלי מוניטין ואיכות גבוהה, שעבורם היא מקפידה לגבות מחירים הוגנים ■ הגישה השמרנית והמחמירה שנוקט שוק ההון כלפי תמחור המניה הופכת אותה להשקעה סולידית וראויה

אייל דבי 11.03.2016

   123456   

   נמצאו 87 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988